Petur Lekur
Deltagare
Antal inlägg: 63

Håller med till 100 procent. Alla tänkande människor har väl sett igenom Nannes uppenbara försök att ständigt köpa sig extra tid nu. Visst kan han köra sitt mediaspel om han vill, och i vissa fall kanske det t o m kan vara bra om det gäller att skydda spelare eller dylikt, men börjar ju bli parodiskt nu när han styvnackat gång efter gång skyller allt från misslyckade värvningar till obegripliga laguttagningar och matchcoachning på våra fem år i superettan när det är hans och Jingans ansvar och ingen annans. Jag ser inte Jönköping älta sina 50 år i nedre serier inför och efter varje match och det har gått okej för dem, bättre än för oss i alla fall. Tror inte på någon förändring mitt under säsongen, om vi inte är riktigt nära att åka ur förstås, men hoppas verkligen sportrådet är redo att göra en riktig genomlysning av ALLT inför säsongsslutet så de kan, och vågar, ta beslut i ärendet (trots att ett år då återstår av kontraktet). Med det sagt hoppas jag som alla andra givetvis på en positiv chock i Göteborg och en vändning. Men tror inte på det för fem öre.