Soff Coach
Deltagare
Antal inlägg: 42

joahnnes – var kom Lagerlus in i bilden? Jag har inte sagt nåt om Lagerlus. Jag sa att vi skulle spela svenskt dvs. som random allsvensk tränare. Tycker du på ett ganska bra sätt illustrerar vad som är problemet. ”Det gick under Linderoth”. Du väljer alltså den period senaste 30 åren då det gått bra och upphöjer till norm. Vilket är helt fel. Det normala är att den typ av spel som vi spelade under Linderoth (och fortsatt med oavsett om tränaren hetat Franzen eller Nanne) är att det går dåligt. Eller iaf ingen topp5 placering. Din lösning är alltså fortsätt som vanligt men skicka kanlebulle Nanne tillbaka till öland så blir allt bra. Jag säger tror jag inte ett skit på. Återigen vi MÅSTE ha ett spel,en organistaion osv. som FUNKAR oavsett vem som tränar/spelar etc. Först sas det ”bara vi sparkar borken blir allt bra” sen ”bara vi kickar franzen” sen ”bara vi dumpar gregg” och nu ”avgå Nanne”. Men ok säg att du får som du vill och vi tar in gerhard. Om vi inom 1,5 år INTE ligger topp3 och INTE spelar ”rolig fotboll” håller du käften då?
OBS! Jag skiter i vem som tränar Bajen. Han får heta Nalle Puh om han vill. Men jag orkar inte höra på grinandet som är här hela tiden…