Visar 15 inlägg - 1,711 till 1,725 (av 1,725 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • Johan S
    Deltagare
    Antal inlägg: 18

    Ett tips som man kan göra i nya forumet. Är att infoga bilder och inte bara i form av en adress, utan att man kan se dom direkt i flödet.

    Ha en bildadress, tryck på ”img” när du skriver ett inlägg, kopiera in adressen i rutan som dyker upp och tryck på OK. Sen ere klart.

    Och då ser det ut såhär. Kan visa en snygg matchtröja bara för att.

    Jesper
    Deltagare
    Antal inlägg: 8

    Seriöst, vem har egentligen designat tröjan? Även jag, som endast har gymnasieutbildning i annonsdesign och några få års erfarenhet, kan se mängder med ”regelbrott”. Hur i helvette kan man göra något så obalanserat och ”topptungt”? Varför är Hammarbys logga så liten och hur kommer det sig att både Pumas och Hammarbys loggor ligger så högt och tätt. Det gör att tröjan känns som ett gäng storlekar för liten.

    Waylon
    Deltagare
    Antal inlägg: 8

    Jag struntar nog i att köpa matchtröjan, nöjer mig med en s.k. bolo tie i år.

    http://j-walkblog.com/images/bolo-tie2.jpg

    nära döden
    Deltagare
    Antal inlägg: 38

    Test

    H.I.F.
    Deltagare
    Antal inlägg: 5

    Nu när forumet har blivit så snyggt uppdaterat, så får man väl försöka bidra lite då och då, istället för att bara tjuvläsa som tidigare

    Johan S
    Deltagare
    Antal inlägg: 18

    Fotbollskanalen är bedrövligt numera, det kommer inte bli mer ändringar än vad det är nu. Det enda som ändrats är ju nya forumet, sen stabilare hemsida överlag.

    johannes
    Det är något vi tänkt och vill fixa, men inte löst än hur vi fixar det. Tydligen svårare gjort än sagt.

    ——————

    Förresten, till samtliga, ett smart sätt att komma till inläggsrutan utan att scrolla ner är att trycka på ”svar” på inlägget högst upp, eller vilket inlägg som helst, så skjuts du ner till inläggsrutan. Kan va bra att veta tills vi löst den grejen.

    Ev?
    Deltagare
    Antal inlägg: 113

    Ja, herregud vad fotbollskanalen gick ner sig vid ändringen. Även Svtsport har försökt sig på samma förlorande koncept.

    Robert
    Deltagare
    Antal inlägg: 1

    Jag övergav Fotbollskanalen när dom gjorde om, hoppas att ni inte försöker er på något liknande.

    johannes
    Deltagare
    Antal inlägg: 147

    Motorsågen är med i matchen igen!

    En tanke: kanske borde inläggsrutan hamna över forumtråden, istället för som nu – under den?
    Reserverar mig direkt för om ni redan lyft denna fråga.

    Bara Bajen
    Keymaster
    Antal inlägg: 20

    Ev?

    Ser du frågetecknet ?

    😊

    Max
    Deltagare
    Antal inlägg: 61

    Yo…Forza.

    mburra
    Deltagare
    Antal inlägg: 5

    MBurras in, let the fun begin!

    Palini
    Deltagare
    Antal inlägg: 103

    Är man med i matchen igen då? =)

    Jag tror det där med tolv tecken bara var en rekommendation. Jag tog ett kortare i alla fall…

    Ev?
    Deltagare
    Antal inlägg: 113

    Dåligt att man inte kan använda ”?” i namnet… buu.

    *edit*
    Bra med edit funktion! 😉

    Ps. Är man tvingad till tolv tecken i password eller går det att komma runt?

    • Det här svaret redigerades för 8 år sedan av Ev?.
    • Det här svaret redigerades för 8 år sedan av Ev?.
    Bara Bajen
    Keymaster
    Antal inlägg: 20
    #20111 |

    Som ni märkt under vintern så har vi haft stora problem med att hålla BaraBajen online emellanåt. Efter många försök så har vi i dagarna genomfört ett serverbyte och hoppas att det ska hjälpa. Det vi också kommit fram till är att vårt gamla forum var alldeles för utdaterat.

    Det betyder att det ni tittar på är BaraBajens nya forum. Alla ni som vill skriva, diskutera eller bara bröla ut matchångest behöver registrera er igen i detta forum – det gör ni enklast genom att klicka på ”Register” som ligger under Rubriken ”Inloggning till BaraBajens Forum”.

    Det som kan vara bra att veta är att om man väljer att registrera sig med samma mail-adress som på vårt gamla forum så följer även bilden med från det förra forumet.

    Nu kör vi! (Igen)

    /Bara Bajen Redaktionen

Visar 15 inlägg - 1,711 till 1,725 (av 1,725 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.