-
FörfattareInlägg
-
BÄS
”Klassiska Rockalbum”…Vilken kanal sändes det på tro? Barba hittar inte det på TV4’s kanaltablåer… 🙂 Igår var väl dessutom sista konserten ever (och i Birmingham dessutom) har jag för mig att jag läste någonstans…?
Det stämmer!
Bokslut är precis lika kul idag som igår! 😀
När det här är klart i afton, så ska fan Barba lyxa till det med ett tvåtimmars bad! 🙂
Barba fnissar mycket åt GU’s ännu en gång bevisade sjukt roliga humor! 🙂
Barba tycker att Bedon’s variant var extra skojsig! 😀
Den här (i rätt storlek) kanske är lite väl extrem? 😀
http://www.shirtstore.se/mer-1/baby-bodys/im-with-stupid-body
(Förresten, vill ni bli miljonärer på en eftermiddag, så varumärkesskydda den där bilden men se till att handen pekar uppåt på ena varumärkesskyddet ni lämnat in, och nedåt på det andra skyddet. Sen är det bara att börja trycka t-shirts. ;-))
…enligt Kristofferssons Twitter är Hamad klar!
…tänkte på svarta tröjan!
”Grympy old folk´s club”…passar bättre, då vi har ”töser” med!
…man kunde byta ut dödskallen mot vår logga och lägga till typ ”est …när det började osv!…den här skulle passa oss, med lite justeringar!
God morgon GU!
…idag skall det bäras möbler!
…men jag får inte bära tungt, så farbror får vackert titta på!
Grannen och hans chef lovade komma och bära upp det tyngsta grejerna!
…dessa två borde man umgås med dagtid när man är i tjänst igen och inte bara privat!
Fantastiskt trevliga personer, ”Jocke” och Dick!…går det som jag tänkt, så skall bandyfinalen avnjutas i vardagsrummet och inte i sovrummet! 🙂
Humor är bra, bra humor är bättre. 🙂
Verkar inte som man blev rik igår heller. SkitJaså, finnpajsarna vill spela final… kämpa. JAg menar de har ju spelat final en gång tidigare (efter vinst mot oss).
Goddag GU !!
Tack Bäs det har vart ett tufft år.
Jag dom alltid vill stå bakom Bajen måste faktiskt hålla med Bäs, Älta och Barba, man kan sköta allt snyggare och bättre än man gjort hittills.
Kan också meddela att jag faktiskt inte är jättetaggad på fotboll just nu och suget finns inte där som det brukar, vet faktiskt inte varför.
Men men jag kommer jobba vidare som speaker i alla fall…
Skål !!!
BÄN8
Jag kommer ner å hämtar Rex om några timmar. Vi ska promenixa, jag å min fyrfota kompis!
Så kollar vi matchen sen!
Norge – Sverige i bandy semi.. Tänka sig..
Trodde aldrig jag skulle få skriva det! =)God Morgon GU!
Ang bolagsspelet!
Herr Bäs tur att lira.! =)
Jag behövde tanka på och har fixat det. Gigantus behöver tanka på också.Mot Miljonerna! =)
ÄNTLIGEN! Så som Barba har väntat och längtat, för nu vankas BOKSLUTSHELG! 😀
God morgon GU!
..jaha ja…en ny ”klassvärvning” enligt expertisen!
Det var värvningen av Imad Khalili också och han hamnade i frysboxen!
…får han avlösning i frysboxen nu? 🙂 🙂Magyar ser ut att bli kvar….strålande, det blir bara bättre och bättre! 😉
Det ryktas (enl. sprutbladet) att Jiloan Hamad är nära… tydligen har hr vd uttalat sig.
Vet itne ett skit om honom, en del säger skadebenägen, men mest positivt och klassvärvning om det nu blir så. Ska visst presenteras en ny spelare p jippomatchen mot hjkVad punktlig farbror BAJEN ÄLTA NR 8 är i afton då! 😀
Och med det… 🙂
GOD NATT ERA VRAK! 🙂
Barba håller med i typ ungefär 100% av det du skriver BÄS (och även det du skriver BAJEN ÄLTA NR 8)!
Barba tror att det är väldans vanskligt att säga åt någon som gjort ett jobb i alldeles för många år att ”-Jo du, du behöver börja om i skolan, för du kan inte det du tror att du kan. Du får börja i första klass.”
Svaret kommer att bli något i linje med ”-Du, kom inte här och försök lära farsan göra barn! Vi kan det här! Se vad vi åstadkommit! Även om det blivit lite tokigt ibland, men vi kan bättra oss!”
Noop.
Hej Hammarby! Vill ni leka ”finn fem fel”? 🙂
Första felet är att ni inte lyssnar.
Andra felet är att ni inte lär av era misstag.
Tredje felet är att ni tänker på fel innebörd av ordet ”vi” när ni säger det.
Fjärde felet är att ni inte blickar framåt och det finns ingen b-plan.
Femte felet är att ni tror att ni ALLTID kan lita på vår Kärlek till Hammarby, och att den och ”VI” kommer att rädda er. Igen.God kväll GU!
…nu när tungsinnet fått härjat fritt på forumet under dagen, så drar jag till med lite goda nyheter! 😉
Nästan alla spår efter vattenskadan är åtgärdade på undervåningen och går det väl så flyttar vi tillbaka möblerna på söndag!
…det är tänkt att jag skall se bandyfinalen i vardagsrummet! 😉
En våning upp, så är brunnen på plats och fixet bortbilat…kvar att göra är lite spackling runt brunnen, brunnsduk, primer, några lager fuktspärr och tillbaka med klinkergolvet igen!Det tar sig…trots en arm! 🙂
Förresten, apropå det här med dam och herrfotbollen under samma förening.
Förra helgen var det Bajenkvällen på ”isstadion” där fotbollslaget skulle presenteras, ja fotbollslaget, inte LAGEN. Vilka det var får ni räkna ut själva, men jag har nog redan skrivit om det innan. Så jävla uselt…Tror mig förstå hr. Ältas inställning helt och hållet. Jag tar dock inte till det drastiska (ännu) utan håller mina protester högljudda, sen får föreninig och ab tycka och tänka vad de vill, till slut kanske de inser hur fel ute de är. Tyvärr tror jag de är cyniska, enfaldiga och egoistiska och inte tror att min (det finns rätta många ”min”) åsikt påverkar ”detgårbranu”-publiken. Där tror jag de har fel FEL i kanelen. Jag ser dem sitta och undra varför ”vi” tappat och vem som gjort fel. Och likt övriga samhället så kommer det vara ”jag” och ”min” åsikt som varit konspiratorisk och inte stöttat vår klubb. Hur fel och knasigt det än kan låta är jag rädd att våra ansvariga inte har större huvud än så… så innehållslösa de redan är.
Jag kan redan nu säga att damerna går före vid krock. De har i varje fall ödmjukhet inför sin alldeles för fåtaliga publik. De glädjs över alla på plats och visar och säger det utan omsvep och utan att någon sagt det till dem. Det saknas i flera sektioner, ödmjuhet… och skulle de släppa lite på det så skulle det vara mer folk även på deras matcher, gäller såväl organisationer som aktiva spelare.…och admin, du har haft ett jävligt år och stötta det är väl det enda man kan göra egentligen. Glöm inte bort att säga till när du ska ha flytthjälp. 🙂 Det finns ett ljus i tunneln
Fredag, puh, firar med att jobba lite i morrn… med tyngdpunkt på LITE
NU så gör jag helg, ha det bar mina kära GU och ta hand om er…
SKÅL !!!
…är fruktansväret nöjd över föregående inlägg!
Frågan är om jag nått den här höjden på ett inlägg tidigare? 😉…för övrigt har jag meddelat min polare att det INTE blir någon förlängning av säsongskortet för min del! Möjligen blir det att man går på nån strömatch, men inget mer än så!
Det är faktiskt inte så intressant längre och jag saknar all lust att ta mig ”skitarenan”…
…en dag återvänder man säkert, men idag känner jag bara olust över hur det blivit i klubben!All charm och ”oldschoolkänsla” som varit det man älskat och gillat med klubben är numer utbytt mot girighetens ”fula nuna” och att man helt skrupelfritt pungslår alla som hängivet stöttat klubben genom åren och inte minst i motgång! Vi har väl de dyraste säsongskorten redan och man drar sig inte för att höja mer, ta betalt för skitsaker och bjuda på ”absolut ingenting” ! Vidrigt!
-
Det här svaret redigerades för 9 år, 1 månad sedan av
BAJEN ÄLTA NR 8.
Bäste admin…
Jag skulle kunna ta på mig att fixa nåt, men det är mycket nu och tiden finns inte riktigt till allt!
…jag går visserligen sjukskriven, men har lovat hjälpa farsan med avyttringar!..men jag har loggorna i datorn om någon behöver dessa! Vektoriserade är dom dessutom!
Grönvitshop är väl ett alternativ…om dom vill hjälpa oss!
Det handlar trots allt bara om 10-15 stycken…vi vill ju inte sprida dom hur som helst…eller hur?
Jag sätter upp mig på två T-shirts och en collegetröja i a f….God morgon GU !
Hoppas denna dag får skänka er en massa glädje.
Nu så är man klar med i alla fall begravningen av lilla mamma och i maj förra året av pappa, skönt att dom får vara tillsammans igen.
NU har vi en del annat att fokusera på men även den uppkommande GU kryzzen, just nu lutar det mot Tallin, det är i alla fall så opinionen ser ut för tillfället, men man kan aldrig veta. Tyvärr så vet jag att minst en GU kommer inte kunna åka i så fall pga andra angelägenheter.
När det gäller datumet så var detta det bästa jag kunde ta fram med tanke på de parametrar jag har och leka med.
Men…men nu över till något annat, som jag skrev i mitt förra inlägg så skulle det vara trevligt om någon skulle kunna ta fram en sjysst 10 års GU tröja/T-shirt som vi skulle kunna köpa, jag är usel på sådant och har mycket annat att göra just nu, så jag kommer inte kunna tänka på detta, räcker med roddning av resa.
Jag får önska alla GU en underbar fredag och en synnerlig fin helg !!
SKÅL !!
God morgon GU!
Min granne snickaren kom något oväntat över igår och satte upp i stort sett hela taket…3,5 skivor fattas och skall köpas nu på morgonen… Resten sätts upp idag och hål för ”spottarna” skall borras!
Listerna som skulle fixas igår, får fixas idag istället!
…så nu börjar det dra ihop sig till att få tillbaka trivseln i kåken! 🙂 🙂 -
Det här svaret redigerades för 9 år, 1 månad sedan av
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.