Visar 30 inlägg - 3,391 till 3,420 (av 5,033 totalt)
  • Författare
    Deltagare
    Antal inlägg: 176

aaa … eller om Tomten å Jesus är samma person. Då var det 2000 år sen

BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

Tänk vad roligt det skulle vara om alla säsongare inväntade sista dagen av förnyelsen…
    Tänk vad roligt det skulle vara om det ingick något i säsongskortet igen…
    Tänk vad roligt det skulle vara om vi drog in några extra 0:or, med valfri siffra över 0 som första…
    Tänk vad roligt det skulle vara om samtliga Bajenlag drog in en vinst samma vecka…
    Tänk vad roligt det skulle kunna bli om vi maxar antalet på 10-årskryzzen…
    Tänk vad roligt det skulle kunna vara om några fler skrev här av alla GU’s…
    Tänk vad roligt vi trots allt har det, alla på sitt lite introverta sätt.

• Det här svaret redigerades för 9 år, 3 månader sedan av BäS.
    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

God kväll GU!

…det är nära nu!
    Farbror Älta hoppas Tomten kommer i år….
    Farbror Älta börjar misstänka att vinstambassadören på S S och Tomten är samma person! Har vaken hör eller sett röken av någon sedan 1959!… 🙂 🙂

Bedon
    Deltagare
    Antal inlägg: 176

Hörrni Gubbs och Gumms! Allsvenskan drar igång 2 april. Första hemmafajten är 9 april. Betyder det att jubileumskryssen blir den 31/3 eller den 7/4??

Bedon lägger sin röst på den 7/4.

Angående säsongskort … Tyst min mun så får du socker.

Fridens!

K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

God eftermiddag GU! Struntar i säsongskort innan årsskiftet. Tror det lugnar med sig om ett tag.

Millen
    Deltagare
    Antal inlägg: 274

Ser herr Ältas åk ut så här oxå! 😂
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7vG1o/han-pyntade-sin-gravmaskin–for-att-sprida-julstamning

Har inte vågat mig på säsongskortsförnyingen. Tänkte kolla det ikväll. Får väl se hur det går! 😳

alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

Morrn GU !

Än sämre dag än i går uppenbarades, skitvinter…

Älta, snyggt foto på från en svunnen tid….

Bäs, analogt is the shit 🙂

SKÅL !!

Barbapappa
    Deltagare
    Antal inlägg: 486

GRATTIS farbror BAJEN ÄLTA NR 8!! 🙂

Och BÄS, kan inte hålla med dig mer om vårt nya och fina biljettsystem och leveransen…

Barba misstänker att om det hela hade testats så hade så klart dessa ”fel” hittats meddetsamma…

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…har inte kollat Lottoraderna och tänker inte göra det heller! Vill inte bli ”för bekant” med siffrorna om man lägger ner liret! 😉
    …men 5st 6:or på travet i a f! 😉
    …det skrällde ordentligt kan man säga!

BäS
    Deltagare

80 på Joker och nästan lunch i morrn.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…grumpy old men! 🙂
    Farbror Älta är en också!… 🙂

http://cdn.quotesgram.com/img/38/33/1890170466-image008the-grumpy-old-man.gif

BäS
    Deltagare

Är inte jätteroad eller oroad, men garvar ändå.
    Säsongskortsförsäljningen återigen (för vilken gång i ordningen) kaos. Har det funkat någon gång i modern tid? Hur många kommer stå vid kansliet i april och försöka få sina kort?
    Ingen jävel, jag menar verkligen INGEN har en aning om hur man ställer krav eller sköter en leverans. Det är något som är helt uppenbart. Men finesser det är skoj, synd att de inte funkar för att grunden är knas. Felimport av uppgifter heter det… ja ja. Sen kommer de fram till att det var felexport.
    För många dumskallar och för varje dag man blir äldre blir jag gladare att man slipper se skiten underutvecklas med tiden.
    Äh, vi har världens bästa system, kör nanoteknik vettu, med öppen källkod så vilken tonåring som helst kan sladda ihop nåt som inte funkar, men det lät ju bra.

Ska sova lite och ge mig in i den analoga kontrollerbara världen kanske.

BäS
    Deltagare

Vackert så, själv är man ju inte innehavare av en lekamen som fyller ut ett dylikt plagg. Nästa så det känns som att man står sig slätt mot damen i fråga, nåja, inte riktigt… men visst har det vadderats upp lite?
    Hade gärna sett att den här skallen värkte lite mindre. Planen var att besöka Jerka, så blir det inte…

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

…det kom ett paket idag…hemkört av en backhjälte från förr!

http://www.bajenfans.se/wp-content/uploads/2013/07/79malm.jpg

…så nu har Farbror Älta en likadan som denna vackra tös….som INTE ingick i priset…trist! 🙂 🙂

http://www.hammarbyhockey.se/wp-content/uploads/2016/05/Linn-Asplund-2.jpg

Barbapappa
    Deltagare

Nä-e!

Fa-an också!

Ikväll måste Barba åka till Ulriksdals Wärdshus och äta julbord. Blä och tvi!

🙂

BäS
    Deltagare

Jag vet inte jag… blir väl en sån där ståplatsbilett igen.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

Säsongskortet ja!….vi får se hur det blir med det! Farbror Älta kommer antagligen att hänga på…som vanligt, men numer känns det inte så hett med fotboll! Man får hoppas att dansken väcker liv i alla våra överbetalada klenpresterare! 🙂 🙂

NEGGOMAN…kom tillbaka och fräls oss med sällan skådad negativism! Farbror Älta saknar dina skarpa analyser över personalen som vi förfogar över! 😉 😉

Barbapappa
    Deltagare

Nja, snarare säga upp 1-3 stycken. En kommer att släppas, men Barba behöver grubbla lite över de andra två. 🙂

bajenhöjden
    Deltagare
    Antal inlägg: 121

Tänkte Barba köpa på sig ännu fler mazarinstolar? 😉

Barbapappa
    Deltagare

Hmm… Hur skulle nu Barba göra med säsongsplåtarna för fotbollen…

BäS
    Deltagare

För många jävla idioter lössläppta, bara ett konstaterande.

K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

God kväll GU!. Efter en trevlig helg i Berlin blir man skrämd över att 9 personer dödats på den julmarkad vid Kurfurstedamm som vi besökte av en lastbil som körde in i marknaden.

• Det här svaret redigerades för 9 år, 3 månader sedan av K.K..
    Barbapappa
    Deltagare

(Nu går det visst att posta igen :-))

ÄNTLIGEN MÅNDAG! 😀

• Det här svaret redigerades för 9 år, 3 månader sedan av Barbapappa.
    BäS
    Deltagare

Mer trött och sliten än arg.
    Satte i mig ett helt jäkla julbord igår och det känns som fortfarande som det var för 5 minuter sedan.

Ser att bandyn fått lite rätsida på ekonomin. Mer deg måste in så klart och så gäller det att få folk att fatta att de ska hinka bira i tältet och ingen annanstans.

alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

Morrn GU !!

Söndag må dåligt trött och arg, tecken på att julen närmar sig.

Vill ha varmt och skönt igen.

Dags att börja tippa lite bättre, med all den kompetens som finns hos GU så borde vi kunna kamma hem lite plugg.

Skål !!!

BäS
    Deltagare

Går och köper lite lök, det blir hemlagat idag också… bolljävlarna vågar jag inte tro på längre.
    Skit på burken också… ska det behöva vara så här?

BäS
    Deltagare

Kämpa hela vägen nu Millen!
    Själv är jag helt borta, även från kaffebröd.

BäS
    Deltagare

Tvätt avklarad… nu blir det några rader och ska nog kolla Eurojackpot så jag inte får en chock. Njae, tvätten ska ju på plats också kom jag på…
    Nä, 1 rätt och tilläggsnummer. Bollar i kväll också med beskedligare summa, men det får duga om det skulle smälla där.

BäS
    Deltagare

Den plattan har jag lyssnat otroligt lite på av någon anledning, den fastnade inte, men jag ska ge den mer tid.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

…surt i bandyn x 2!

..att sätta tonerna rätt är en ädel konst som få behärskar! Farbror Dave kan! 😉

Visar 30 inlägg - 3,391 till 3,420 (av 5,033 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.