Visar 30 inlägg - 3,721 till 3,750 (av 5,033 totalt)
  • Författare
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

Jag som trodde att jag inte läste rosa sidorna längre…

Barbapappa
    Deltagare
    Antal inlägg: 486

So far, you probably learned that it wouldn’t be too bad if you clicked this link

Barbapappa
    Deltagare

Så här såg det ut från början

Vill ni höra samma ord från några ”Harvard Med” forskare och professorer som förstått det? (Även om det inte transformerats till ”knowledge” i läkemedelsindustrin?

(Vilket aldrig kommer att ske. De bolagen vill naturligtvis tjäna pengar. Om alla människor är friska, så kommer de inte att kunna sälja några mediciner. Och tjäna pengar. Det förstår vi, eller hur?)

https://the connection.tv/

Barbapappa
    Deltagare

Glöm allt jag skrivit, det här får vi reda ut en annan gång 🙂

GOD NATT KÄRA VRAK! 🙂

• Det här svaret redigerades för 9 år, 5 månader sedan av Barbapappa.
    Barbapappa
    Deltagare

Hahaha 🙂

Ni skulle fan inte tro mig en sekund om ni hade sett hur detta gick till och vad som hände när jag försökte posta ett meddelande

”Ok, assemble this yourself.”

Barbapappa
    Deltagare

A new try 🙂

Vill ni höra samma ord från några ”Harvard Med” forskare och professorer som förstått det? (Även om det inte transformerats till ”knowledge” i läkemedelsindustrin?)

Barbapappa
    Deltagare

Ok, assemble this yourself.

https://the connec tion.tv/

Barbapappa
    Deltagare

(Vilket aldrig kommer att ske. De bolagen vill naturligtvis tjäna pengar. Om alla människor är friska, så kommer de inte att kunna sälja några mediciner. Och tjäna pengar. Det förstår vi, eller hur?)

Barbapappa
    Deltagare

.

Barbapappa
    Deltagare

Jag har förtått att jag inte ska posta det senaste inlägget. Väldigt tydligt.

Ett meddelande ”test” funkar att posta.

Det jag verkligen vill skriva funkar inte. Det försvinner när jag försöker posta det.

Ni inbjuds härmed till att förklara det faktumet.

Barbapappa
    Deltagare

Den där ”1 av 100” gånger som du inte kan rå på din ”sjukdom” beror nog på att du (ditt ego) bestämt saker som gör dig sjuk.

Ditt immunförsvar kommer fortfarande att kämpa, men garanterat förlora. Ditt immunförsvar har nämligen ingen egen ”fri vilja”. Ditt immunförsvar är helt beroende av din välvilja för att kunna tillmötesgå dig

Edit: Och att du lyssnar på din kropp

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

God kväll GU!

Tack för alla fina hälsotips, men…
    Farbror Älta tror han behöver hålla sig hemma och kurera sig istället för att försöka bjuda till och närvara när han inte är helt återställd!

Barbapappa
    Deltagare

I 99 av 100 fall då din ”kropp” är ”sjuk” så beror det på att den (ditt immunförsvar) saknar något.

Jovars, den lär sakna en hel del om du varit bosatt utanför Tjernobyl i 15 år, men det är fortfarande din kropp som behöver något för att hantera konsekvenserna av det boendet.

Leta reda på vad det är, ät det, och så blir din kropp frisk. Så fantastiskt är/fungerar vårt immunförsvar.

Barbapappa
    Deltagare

BÄS
    Jo ut i blötan, spring och tjacka en vurre och smäll i dig, spring in på någon nära bar och svep i dig en tolva fernet, och sen hem fort som fan! 🙂

Då har du gjort en rolig grej och är varm, och har garanterat ett leende på läpparna när du tänder lampan i hallen och ”ser ljuset”! 😀

Säg, är inte Barba väldigt uppfinningsrik, så säg. 😀

P.s. Det finns inget direkt ”ljus” ”över jord” nu heller. 36 minutes… 😉 d.s.

BäS
    Deltagare

Annars kan man dra dit pepparn växer, där lyser solen till och med på de ädlare delarna. Tror på det där att kurera sig på hemmaplan är avsevärt snabbare och bättre än i en hytt med nederbörden i 4 väderstreck. Men jag tror att den ädle hr. Älta är gammal nog att klura på den biten så jag skippar den.
    För egen del så är det mest mörker då jag tillbringar och fördriver den ljusa tiden på dygnet under jord. Funtar på att laga något att tugga på eller möjligen hälla i mig. Fan vet vad bara… ut i blötan och handla blir det inte.

Barbapappa
    Deltagare

Barba haver kommit på vad som fattas dig min gode BAJEN ÄLTA NR 8! 🙂

Barba hörde att Sthlm har haft en osedvanligt soltät månad hitintills!

Exakt 0,6 soltimmar under oktober so far! Hela 36 minuter!! (Den du Alexx11!! :-D)

Så marsch pannkaka till hälsokosten och köp en förpackning sådana här! 🙂

http://www.lifebutiken.se/produkter/vitaminer-mineraler/d-vitamin/life-d-vitamin-50-mcg-90-kap

Eller

http://www.lifebutiken.se/produkter/vitaminer-mineraler/d-vitamin/life-d-vitamin-100-mcg-90-kap

Bra skit!

(Köp något naturligt c-vitamin också, så ska farbror få se på grejer! :-))

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

Farbror Älta fick kämpa sig hem igen.
    ..det går inte att köra grävmaskin med pannknack, tokhosta, sömnbrist, lätt yrsel och kanske lite feber!
    Dessutom finns det saker som irriterar Farbror Älta på jobbet och det är inte värt hälsan att ”kämpa på” ändå med ovan nämnda åkommor, när man inte får gehör och prioriteringarna hamnar någon annanstans!

Nog om detta!

Barbapappa
    Deltagare

Vad händer det för skoj idag då tro? 🙂 Bortsett från en månatlig ersättning till alla löneslavar! 🙂

BäS
    Deltagare

äh, det är bara kämpar som kämpar, du är en glidare… om än snorig.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

…Farbror Älta kämpar!

BäS
    Deltagare

Jaha, Sirius och förmodligen ett hittepålag blir alltså nya motståndare nästa år. Ser ingen anledning till att inte hoppas på Halmstad, roligare bortaresa och ett lag som har en hemmaplan/ort.

BäS
    Deltagare

Julafton? Det är då man ses på söder va? Får se om det blir så eller ej, tycker jag missat lite för många senaste åren.

Barbapappa
    Deltagare

KÄMPA ALLA! 🙂

Och hav förtröstan, det är bara två månader kvar till julafton idag! 😀

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

…det är inte bra, verkligen inte bra, men Farbror Älta kämpar!

alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

Jaha GUbbar…det verkar som om derbyt satt i huvudet under första halvleken skönt att man gick se ett bra spel i andra…nåja hyfsat spel…

Snart är denna säsong över och jag kommer fortsätta med futsal….

Och Ältas favoritsport börjar snart…heja…

Skål !!!

BäS
    Deltagare

Skit

Men nu vet vi att vi kan släppa 2 baljor till ett mediokert gäng utan att ha bästa 1:an på plan, men 3 går inte.
    Hade varit avsevärt roligare att testa våra landslagsuttagna junisar och sett vad de går för. Eller är det juniorfotboll som gäller för dem men träna med ”stora” grabbarna. Det är bra för återväxten av egna spelare, eller inte.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

Back to earth!… Farbror Älta hade detta på känn!
    På fredag är det viktigare grejer på gång, då blir det Uppsala i bil…men har dom verkligen is på Studan?

bajenhöjden
    Deltagare
    Antal inlägg: 121

Den som är förvånad räcker upp handen.

Har tyvärr lite svårt att se att vi vinner någon mer match i år. Det här var väl den vi hade en viss chans i men inte med den backlinjen (varför händer det alltid när vi skall möta Elfsborg att vi får köra med en massa vikarier längst bak?).

Bra att det blev lite match i andra halvlek i alla fall.

K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

God kväll GU! Ingen bra dag alls. Knappt superettanklass i första halvlek, bättre i andra, men inte tillräckligt bra.

BäS
    Deltagare

Rätt intressant att lagen på plats 6-9 möter varandra idag, samma tid dessutom och 1 pinne skiljer åt mellan dem. Bästa trend (utan att ha kollat) bör nog vi ha så det bäddar väl för oavgjort dessvärre. Helsingfors får gärna snubbla in ett par bollar mot ösk som får hålla sig till sina stolpskott.
    Fast å andra sidan så vet vi om några timmar, på plats eller ej.
    Kämpa på med snuvor och andra krämpor, snart är det vinter och då lever admin i varje fall upp och visar sitt rätta jag. 🙂 För övrigt så är väl inte den där grytan så långt bort… *mums*

Visar 30 inlägg - 3,721 till 3,750 (av 5,033 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.