-
FörfattareInlägg
-
Försöka går ju, men hoppa till banken… njae, jag är skeptisk.
Tänker i varje fall ta en printscreen och lägga upp, det får räcka i fysik ansträngning i varje fall vad det gäller planerade aktiviteter.God eftermiddag GU!
…ännu en i raden av fredagar! Eurojackpot dragning idag!
Vill det sig väl, så skall här hoppas på k-ken ner till banken på måndag!
Nåväl…Farbror Älta tänker i a f försöka, men går det inte, så ordnar det sig ändå! 🙂 🙂Några kanske vet redan, men det är faktiskt FREDAG idag! 🙂
…Farbror Älta gillar Blue Öyster Cult! 🙂 🙂
-
Det här svaret redigerades för 9 år, 5 månader sedan av
BAJEN ÄLTA NR 8.
-
BAJEN ÄLTA NR 8.
…i morgon kl 15.45 möter vi ”finnpulingarna” i Botnia!
Botnia är regerande finska mästare..God kväll GU!
…”svinpälsarna” i Sandviken slog oss igen….denna gång i W C med 5-2
…ett klart fall framåt efter katastrofmatchen som slutade 15-5!
…men ändå är det jävligt surt! Farbror Älta tycker genuint illa om SAIK! 🙂…fast Farbror Ältas respekt för Magnus Brodén i SAIK är stor, mycket stor!
Nu ska det kollas, ingen har ringt än, men jag kan ju vara före…
0+0 i 1:an, 1+2 i andra och en säker 0:a i pruttokollet på Joker.
Fast jag tror jag såg alla mina siffror, räknas inte det?God kväll GU!
Farbror Älta vill se Leo starta någon match…”gossen” har onekligen talang!
Det kan vara bra att sätta in honom i spel nu när kontraket är fixat!
…om inte annat kanske han väcker upp alibispelarna vi förfogar över i truppen!Millen, jag tror inte att U21 är en riktig serie, det är mer som reservlagsserien som fanns förut. Så yttert tveksamt om avstängning följer med, grovt gör det säkert…
Leo, ja jag vill se alla junisar spela minst en halvlek var i varje kvarvarande match. Isak, Jajic, Leo och så är det någon jag glömt. Alltså, minst en av dem i varje match och en halvlek (gärna första) och gör de ok ifrån sig så ska de spela vidare. MEN, vi har en smålänning som ska tycka så också och det är väl inte riktigt det han visat… ännu.Det var skönt med en seger. Sitter bra inför nästa veckas derby. Vill nog se Leo som inhoppare i någon av de två matcherna efter derbyt.
….så var vi i final! 🙂
Det blev en svettig andrahalvlek där kvitteringen kom ganska givet. Men jäklar vilket 2-1 mål Leo gör. Från eget straffområde rundar han hela djyrgån och avslutar säkert. SM final smakar ju bra! 🙂
Alex lyckades dra på sig två gula kort mot slutet. Hur fungerar utvisningar? Gäller dom bara den serie man blivit utvisad i eller gäller det alla seriesystem i Sverige? Nu var det ju två gula som gav rött. Men en grov utvisning är jag rätt säker på gäller som avstängning även i Allsvenskan. Någon som vet?
God kväll GU!
…det är väl en tidsfråga innan ”begåvningsreserven” planstormar matcher i St Erikscupen?
Haha sicket pack! 1-0 ledning i halvtid och riktigt underhållande spel får man säga. Nu kan man natta barnen i halvtid! 😂
Småkaotiskt på Sthlm häststadion… Bajen (U21) gjorde 1-0 (Leo Bengtsson) i 11:e och ett gäng snorgärsar planstormade och sprang mot Bajenläktare. Avbrutet just nu… såklart.
Det slår mig att Luther har gjort rätt mycket illa, inte personligen kanske, men efterdyningarna. Vi är inte så lite trubbiga emellanåt…
”Vi” läs det som jag… eller ta åt er också om det skulle vara så. Jag menar, det är ju lätt att säga att ens kompis är trög och trubbig istället för att inse att man själv är det.
/Grumpy ol’manTack snälla fina goa GU !!!
Jag fixar spelet och miljonerna och den egna flytten kommer tyvärr tidigast gå av stapeln i mars nästa år 🙂
Hoppas nu att ni får en vidare underbar vecka och lite glad blev man att våra landslag äntligen kunde leverera, jag hoppas nu att Bajen kommer göra detta på måndag också…
SKÅL !!!
Det rullar på bra för blågult de yngre..
10 min kvar… 4-2 ledning… håll i nu..
Melker gjorde mål..=)
Gokväller GU!
Admin
Det blir bra det, lira bolaget nästa helg. =)
Kämpa!! KramÅ nu blågul fotboll hela kvällen.
Om man inte somnar förstås… Lätt hänt…
=)Kämpa admin!
Om jag inte är ute och cyklar så var det väl en egen flytt också… säg till om det behövs några handtag av unga friska GU’s. Du kan ju faktiskt få mer än ett nej… eller vad har man vänner till?God kväll GU!
Härmed är närvaron markerad!
…i övrigt intet nytt!
Morrn GU !!
Jag tar och lirar i helgen då, jag är inte just nu helt i balans och kommer nog inte vara det under en tid, pga att vi måste tömma huset, morsan osv.
Men jag tar och lirar nu i helgen om det är ok.
SKÅL !!!
Nä, det blev inte jobbfritt på helgen. Full dag och ytterligare ett lass att ta tag i i morgon och framöver, lite kul i och för sig, men man vill ju hinna med det man ska göra också.
Trots att jag var snäll mot tomten var tomten inte snäll mot mig… hoppas ni förstår metaforen. Vill ju hoppas på att han faktiskt gör något, men det kanske står en Ältabo före mig i kön…
God kväll GU! Ännu en sektion i kris. Då jag inte kunde närvara på Zinken i dag swichade jag över 200 så att tjejerna skulle kunna få lite mat efter matchen. Det var några fler som gjorde likadant och de fick in 6.104 i kväll.
God söndag GU!
Om jag inte räknat fel så är det admins tur att lira på bolaget.
Finns lite att lira för så kör. Finns väl nåt att lira på även en söndag..Nu när de spottat igång websidan så kan man konstatera att man var HELT borta. Var bara ett lopp man var hemma i + 2 bonusrätt. Nä, svår var ett understatement.
Kom igen nu bollar… gör min helg snälla generalen.God kväll GU!
Den var svårfunnen, V 7:an…..4 rätt
…hoppet står som vanligt till Lottoraderna… 🙂
Hoppas de smörjer upp bollarna ordentligt, man kan ju inte hålla på och vara ovetandes såhär.
Atg funkar sådär idag va?
Kämpa!Kämpade gjorde Söderbönorna och tog en klockren 3-poängare på i princip sista sparken. En match som i rimlighetens namn borde vunnits redan i första halvlek. Härligt kämpat och flåset i nacken hänger kvar, men så länge man vinner håller man dem bakom.
-
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.