-
FörfattareInlägg
-
Tips är ju tips… trist att de inte följer tipset tycker jag.
På’t igen baKakelvarianten var intressant… inte snygg bara intressant
Galet avslut på Skottland – England, först händer ingenting, sen händer ingenting sen händer allt…. 2-2 till slut.
…det är snart dags för kåken och få sig lite ny färg!
Hittade det här….vad tror ni? 🙂http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/12/1415815224277_wps_60_PIC_FROM_KATWISE_CATERS_N.jpg

Enkelt svar ändå, för att ingen jävel gillar att måla… fast jag tycker det är rätt skoj att se resultatet så därför plågar man sig igenom det där med penslar och kladdigt innehåll. Själv brukar jag lyckas hyfsat, men det är jävligt jobbigt att få bort färgen från där den inte skulle vara, nämligen på händer, kläder och grejer runt omkring.
Hon kom åt sina kläder innan jag förpassade dem till ett skrynkligt utrymme, tror inte ens hon bad om ursäkt eller nåt, men hon mindes väl att det var jag som skällde ut henne senast och inte hade mycket att komma med. Besparade mig från att kommentera…
Säkert eb gårdareKallisarna gjorde inte vad jag ville sen var den dagen förstörd, fast de är underbara att kolla på de lurviga och yviga. Symptomatisk rök jag på Västerbo…
Telefonen är laddad och kan ta emot samtal. HÖRDE DU DET PIERRE?God eftermiddag GU!
Don’t mess with the laundryman! 🙂 🙂
…i Älta har det vitmålats en mur!
Den har sett rent för jävlig ut och jag drar mig gärna för att måla och därmed för att sätta igång, men nu är den alltså klar! 🙂
…men fortfarande, vad är det för jävla yrke?
Hur fan kan man välja att bli målare?BÄS!
Tack för veckans garv! :-DDDJa, med ett sånt här landslag och ledning ökar intresset hos mig. Där kampen kommer före egon… må vara att egot själv är en tilldragelse men det tar fokus från laget och då är det inte bra. Ingen ska vara given i ett lag, det måste kämpas och det är inte en egospelare som ska styra laget. Det har vi förbundskapten och ledare till.
Vända och vinna, det är grejen. Allt det där snackaet de drog om x är ju bara pinsam ”Vi klarar oss med x” ”då räcker det med x”, jävla idioti och det av de så kallade experterna. Knappast experter på matematik och man behöver inte ens vara expert på det för att förstå att 3 pinnar är bra mycket bättre än 1. Så då har jag sagt det igen… bland såna som faktiskt verkar förstå det bäst.
GU rules!
Uppvärmade tvättstugebråk! Ha ha, jävla dumhuvuden en del är alltså… om jag har bokat så har jag bokat. Behöver man mer tid får man snällt fråga om det är ok… gör man inte det kommer man inte åt sina grejer förrän jag tycker de ska komma åt dem. Basta… bråka inte med en presumtiv överårig huligan, vi tar alla chanser.
…så det kan gå! 🙂
Lägger han den till inkast, målvakten…så är matchen över och 1-1 på tavlan!!
…men istället blev det franska högmodet kostsamt för nationen! 🙂 🙂
Inte gör det mig något!God kväll GU!
Kalle Spjuth har förlängt ett år….Strålande!
…bara Robin kvar att signa!…snyggt mål av Durmaz!
Godmorgon GU!
Det flyter på här nere i Norje.;-)
Visst var det Giganten som la lite spel förra veckan? (Ska försöka få liv i chefen för bolaget, han kanske har koll..) Det ska väl vara HOFFs tur att göra några försök.Skål!
Tut tut… 🙂
Jaså, de kom ihåg att vi körde Tellussponsring förra annandagen.
Vet inte om jag riktigt längtar efter en tisdag i december, men den lär komma och det är ju trevligt när den gör det, innan dess vill jag ha lite varmare verksamheter.
Nä, festivaler är inte min grej… alls. Men ha det så trevligt ungdomar! 😉 …så håller vi skutan igång vi andra.Rock on gubbs! 😃
Festivaler har en förmåga att bli blöta oavsett om det är strålande sol hela tiden! 😂
God morgon GU!
Sweden Rock….kommer Blue Öyster Cult???
Enda band som möjligen skulle få mig dit ner! 🙂Ett litet ”urklipp” från fejjan
”Smärta->Hat (läs inlägget här nedan)
(Blanda nu inte ihop hat med ilska. Ilska är i grund och botten en ganska kreativ kraft. Du får saker och ting gjorda när du är arg, eller hur?)”
Godmorgon GU!
Det var synd Barba.. HOFF ser fram emot att träffas! (Får bli om någon dag istället)
Och HOFF sitter och väntar på Arlanda på ett gäng påsar för transport ner till Sweden Rock festival, en blöt sådan som det ser ut..Skål!!
Äntligen måndag igen! (Eller vad det nu är för dag idag :-))
Egentligen skulle Barba vara på väg till Sweden Rock via Arlanda nu, men så blev det inte. Det blir nog bil ner senare i veckan istället! 🙂
Rock on! 🙂
God kväll GU!
Premiäromgången är satt för bandysäsongen 2017-18.
Vi börjar borta mot Villa sen Saik hemma.
Tellus på annandagen. Så klart! =)
Längtar!GRATTIS Sverige på födelsedagen! 🙂
God morgon GU!
Grattis Sverige….om det nu finns något kvar som är värt att gratulera! 😉
Du är på något ganska intressant där Barba. Jag brukar tänka, akta dig för den som det svartnat för.
Retas gärna, men passera inte gränsen.
Batan…
Utan honom så hade det inte blivit några tre poäng. Så det så
För övrigt… 🙂
Jag skrev något liknande det här härom dagen på fejjan…
Vill ni veta hur smärta relaterar till hat?
Om du tar tag i en hammare och varligt börjar hamra på en av dina tummar, så kommer du att känna det.
Om du slår lite hårdare nu, så kommer det att göra mer ont.
Om du slår ännu hårdare, så gör det ännu ondare
Om om du nu klipper till ordentligt, så lovar jag dig att du är bra sugen på att ta i allt du kan när du slänger den där jävla hammaren ut genom det oöppnade fönstret framför dig.
Ju ondare det gör, desto mer sugen är du på att kasta ut den där jävla hammaren.
Du vet att det förhåller sig på det här viset.
Jag vill inte veta hur ont det gör utifall att alla människor Barba älskar plötsligt dör pga en bomb som faller ner på fel ställe.
Det finns säkert fem länkar som Barba skulle kunna länka till som förklarar att orsaken till det som hände i Manchester var pga att den sjuka kisen hade ont. Hans polare blev dödad ett år innan
Barba kan även länka till fem länkar där journalister i nyhetsmedia i Sverige skriver att ”-Nu får det vara nog! Nu borde vi vara arga!”
Ser ni mönstret?
Förstår ni hur det fungerar?
Jag läste igår 5-6 rader om en bomb som hade ramlat ner i huvudet på en massa barn i Jemen
Förstår ni hur det fungerar?
Batan? Jodå, som jag sade till Bedon en stund innan så såg några av våra killar rätt trötta ut där. Det togs maxlöpingar offensivt och så orkade man inte hem igen. ”Batan brukar orka springa”. Och nog orkade och sprang han. Lägg till ett par smörpassningar och så var saken biff. 🙂
Anonym
Inaktiv2017-06-04 kl. 19:18Antal inlägg: 70En härlig seger. De sötaste är de man får kämpa för och det gjorde man verkligen.
3 enkla pinnar. Vi hade det lite svårt i första, sen vad som hände med DO efter 1-1 kan baa spöket berätta om. Totalras… de försökte och försökte men kom inte till något.
ALLA våra steppade upp ett snäpp, visste att de alla var involverade och måste var det. När Björn fick bytas ut trodde jag nog det skulle bli svårt. Sen gick det som det gick…
Bytet med Batan förstod jag bara inte men fick svaret under minuten senare.
13/8 är det 10 år sedan DO vann över oss senast. Finns många 10-årsjubileum. 🙂Bra att tjejerna tog en pinne mot gbg. Viktigt för dem att ta poäng, men även där bör det komma en vinst mot grindif i nästa hemma den 18:e (om jag inte missminner mig).
-
Det här svaret redigerades för 8 år, 9 månader sedan av
BäS.
-
Det här svaret redigerades för 8 år, 9 månader sedan av
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.