-
FörfattareInlägg
-
GOD MORGON!
BÄS
Somliga ska inte ens ha en poäng till ;-), och då är det bättre, rent matematiskt (om man nu studerar sannolikhetslära :-D), att någon annan får alla tre… 😉Ibland. 😉
Den 15e så vankas det 50-årsfest 40 mil härifrån för en närstående till Barba, och det är nog inte en helt vågad chansning/gissning att toastmaster Barba bör vara på plats redan den 14e med, så Barba lär få kryssa hur som helst. Blä.
God morgon GU!
15:e…
Lördag 15 juli röstar jag på ..
När alla diskuterat lägger jag ut detta på mail osv..
Skål !!!
God morgon…. kvart i sex…. nä vet inte det jag. Men nån ska ju hålla skiten igång så, det är inte jag (längre).
Trodde vi var överens om att trivsamma resultat var x… inte att vi får kryss och de andra 3 pinnar. HAde väl bara vrit ursäktligt om de onämnbara från mälarstaden lyckas ta en trea.
God morgon GU!
…som vanligt på väg till saltgruvan!
Vi kämpar!
Nämen va fan! 🙂
GOD AFTON ERA VRAK! 🙂
Ganska trivsamma resultat i AS ikväll! 🙂
GOD NATT ERA VRAK! 🙂
Anonym
Inaktiv2017-05-29 kl. 06:04Antal inlägg: 70God morgon GU! En poäng i stället för tre är en besvikelse, men en del av orsaken var domaren som ville profilera sig och och vara i blickfånget.
Missade ATG på söndagen då det inte fanns tillräckligt med pengar på kontot. Fyllde på det under lördagskvällen och trodde att det var klart för spel. Nåja, nys spel nästa vecka.
Ja vad ska man säga… Vart hittade dom denna domare? Tycker väl inte att Magyars andra kort ens kvalade in som skumt domslut i denna match. Bollen tar solklart på armen efter en rörelse mot bollen vilket är solklar frispark. Sedan är det en 50/50 bedömning om det ska vara kort eller inte.
Men sedan fanns det ju en rackans massa konstiga domslut åt båda håll ska sägas, även om det kändes som att det flesta gick oss emot. Skulle vara intressant att se domarkontrollantens anteckningar!
Men kämpaglöden från våra krigare kan man inte direkt klaga på. Tänk om smarras skott hade gått in…
Hahaha… Barba fick sig ett skratt så här vid läggdags när han kikade på mailen…
cmore (som idag debbar 299 bagis/månad för premiumpaketet där AS ingår) skickade ett mail och sa att de var så duktiga och hade paketerat om något paket (oklart vilket), och tyckte att de var så duktiga, att de skulle justera priset i samband med detta till 399:-.
Nu tog det i och för sig säkert en minut innan Barba började skratta, (plus tio sekunder innan Barba hade sagt upp abonnemanget med omedelbar verkan), men sen skrattade Barba.
Speciellt efter att ha läst automailsvaret som dök upp i inkorgen…
”Hej.
Vad bra att du hör av dig till oss.
Kanske vill du tala om hur nöjd du är med vårt innehåll. Kanske är det något som strular och som du vill ha snabbt svar på. Eller så har du fått en roll i en Hollywoodfilm, som du vill berätta om.
Oavsett vad det är vill vi bara berätta att vi har tagit emot ditt mejl och att vi hör av oss för att hjälpa dig så fort någon på kundservice är ledig.
Vi hörs snart!
Hälsningar från oss på C More”
Den personen som författade det där befinner sig nämligen inte på samma planet som Barba, och det tyckte Barba var ganska komiskt… 😉
Kan bara hålla med om Smaras läge där. Den hade suttit fint. Man kommer att tänka på en match hemma mot Gefle för en hel del år sedan. 😉
Är så jäkla trött på X att jag inte tänker skriva något om det än så.
Snubblade in just då Magyar blev utvisad, så har ingen åsikt om det, men märligheterna fortsatte. Bra kämpat att dra in det där 2-2-målet, men hade inte tackat nej till Smarras skott som var perfekt så när som att det inte gick på mål. Unnnar inte smålänningarna 1 pinne…
Dock myket trevligt sällskap efter åt med en Gigant och vanliga följeslagarna.
Är väl ett derby här näst och ett par viktiga spelare borta, men det har gått förr.God kväll GU!
Nöjd med ett X….aldrig, när Smarason fick läget i slutet!
Timoko vann Elitloppet, 10 år gammal! 🙂 🙂 🙂
Skönt med kvitteringen i slutet men vad var det där för domare? Väldigt ojämn nivå och som Jakob sade dålig fingertoppskänsla. Flera konstiga beslut men det andra gula på Magyar blir ju helt matchavgörande och då kan man tycka att det skall vara glasklart. Man kan blåsa av för hands utan att ge varning där. Bara som exempel.
…allt har hunnits med, plus lite till!
Bl.a. tänkte jag färga vattnet i dammen med lite speciellt färgpulver för vatten, dock så gick påsen olyckligt sönder och färgen spreds för vinden!
Kontentan blev att Rex blev blå, syrran blev blå, halva trädgården blev blå och Bojan blev lite blå hon med när vi spolade av färgen!
Jag klarade mig nog bäst själv! 😉 😉Det är inte alldeles lätt att bli av med färgen heller, utan man brukar få ”nöta” bort den i nån vecka! 🙂 🙂
BLUE MAN GROUP…släng er i väggen! 🙂
God morgon GU!
…mycket skall hinnas med!
Grävaren skall göra några lyft här hemma….
…och köras ut till Gustavsberg innan solen står i zenit och det blir alldeles för varmt!
Sopor skall lastas på Chevan.
”Dyrstenarna” skall läggas på plats i dammen.
Dammen skall startas.
Travet skall lämnas in…
Allt skall hinnas med innan 15.00!…och så skall väl våra högt betalda ”sopor” spela ännu ett X…och dra på sig min och folks ilska! 🙂
VI KÄMPAR!
…apropå kapten, så är jag rätt säker på i vems garderob den där tröjan hänger!! 🙂 🙂
https://cached-images.bonnier.news/cms30/UploadedImages/2014/10/23/c7d05cf2-8c36-42f4-a3fd-100a039e0118/original.jpg?interpolation=lanczos-none&downsize=*:567&output-quality=80&output-format=jpeg
-
Det här svaret redigerades för 8 år, 9 månader sedan av
BAJEN ÄLTA NR 8.
…nä, den mest hårdförde spelaren är numer vår kapten!
Calle Rutqvist!
..som efter ha brutit tre revben och punkterat lungan mot SAIK, dök upp någon dag senare på allmänhetens åkning på Zinken, för att känna sig för om det eventuellt gick att lira! 🙂 🙂
https://2.bp.blogspot.com/-4p-5XWGqCEU/WCZJLyY_5zI/AAAAAAAAyFw/vBJIKUXzX70QuRnAtq8w2tzRMg8RSurMwCLcB/s1600/20161111-183706_GJ410_2014_.jpg
En helt underbar karaktär för ett lag….-
BAJEN ÄLTA NR 8.
-
BAJEN ÄLTA NR 8.
…hittade en sjyst bild på Elfving!
Han är kanske vår mest hårdförde spelare och kan alla knep och tricks på en bandybana!
…och se oskyldig ut kan han också! 🙂 🙂-Vadå, jag??
-
BAJEN ÄLTA NR 8.
God kväll GU!
…föreslog Bojan en liten tripp in på Söder och till Fjällgatan för en balja lut och lite glass!
Väl där så började Rex skälla på en liten jycke! Vår gamla förbundskapten Tommy Söderbergs lilla jycke, närmare bestämt! Trivsam farbror som lagt tränarsysslan på hyllan för gått, som ha sa!
Rex förvånade mig med att gå fram och hälsa…något som han inte normalt gör med ”främlingar”….men ”Tompa” är ju en kändis, så det var väl därför! 🙂 🙂…lite senare så flanerade våran hårdskjutande back i bandylaget..”Kimmen” förbi och morsade som hastigast!
Han har tydligen inte flyttat tillbaka till Vänersborg ännu, då han inte fick förlängt!
Personligen tycker jag han borde varit kvar….Han har skjutit det hårdaste frislag jag sett på Zinken!
Bergwall undrar nog fortfarande vad det var som drog förbi skallen på honom och rakt upp i krysset!…han hann inte ens reagera! Inte ens ”Nisse” har ”Kimmens” löd i klubban!…vi drog hem innan det dök upp några fler ”kändisar”! 🙂 🙂
Åtvidaberg och Varberg kan suga min ***
Ledde med 2-0 torskar..Tips åt helvete
God natt
Skål !!!
Min röst när det gäller GU-grillen lägger jag på Bedons förslag 😉 (Hr. Bedon får välja alltså, han vet när det är ledigast på verandan)
Fint där admin, får vi veta ditt spel också? 🙂 Skicka på GUtips(at)minakontakter.se så får alla som är med veta vägen till miljonerna.
Ut i vädret ska jag nog nu. Jobb resten av helgen och med lite flax så kommer jag loss och får se matchen i morrn, annars lär det bli första jag bommar på rätt många år om jag minns rätt.
V75 och finaler… 1000 eller mycket, finaler är finaler och 360 rader fick räcka. Elitloppet… får nog spela in det om jag ska se det.
Morrn GU!!
Shit, vilket väder vi har….äntligen.
Det var ju inte svårt att lägga spel, men från jobbet kunde jag inte göra…men men, nu ligger det ett par spel och vi kommer kunna gå i pension efter denna helg och njuta av miljonvinsterna 🙂
Imorrn match, ska bara vinnas tycker jag…inget annat gäller, vi är tillräckligt bra utan Hamad och Johan för att slå detta bondgäng.
GU grillen har ni kommit överens om et datum som Bedon föreslog ?
SKÅL !!
God morgon vraken Millen är vaken! 😃
Millen har haft en del att stå i och inte varit in på GU-sidan på några dagar ser jag.
Tack så mycket för gratulationerna! 😃Det krävs lite extra jobb och planering då man ska vara ledig från midsommar till mitten av augusti! 😃😎
Japp när det nalkas Elitloppet så körs V75 på gamla goda tidens tid… Bara att räta in sig i ledet om man vill vara med. Och det vill man ju. 😉 Helst dra in storkovan så man kan pilla navelludd resten av året minst!
Själva Elitloppet hoppas över i år då det ör match i durkslaget och Millen ska ta med sonen på den. Fast å andra sidan så lär Millen vara på väg hemåt i jämnhöjd med Solvalla när själva finalen går!
SKÅL i kaffet!
PS Det gör absolut inget om V75 startar med en vinst för Indoor Voices. 😃
God morgon GU!
Dammar är knepiga grejer och tar tid att fixa till, men idag måste jag ”gå i mål”….
Mina knän har fått smaka ordentligt när jag måste stå på knä för att fixa i princip allt i dammen!
Ståhöjd finnes endast med ”buggarna” i en meter vatten!….icke direkt tilltalande, så det är bara krypa vidare!
V 75 startar tidigare idag, för kännedom….14.30 är det start!
”Tokskräller” gör det vanligtvis i finalerna dagen innan Elitloppet…får se hur det blir idag!
Två-tre spetssegrar är vanligt…31 miljoner är högsta utdelning och 1000 spänn den lägsta!…enligt statistiken!GOD FREDAG ERA VRAK! 🙂
Barba haver re-locate:at (bra ord va? :-D) ca två knogar norr om Sthlm över helgen! Alltså, helt ärligt, så är det inget fel på ”energierna” i Tyresö, men jämfört med det här, en fantastisk plats strax norr om Ljusdal, och en kopp kokkaffe. Oslagbart på min ära! 🙂 Man verkligen känner hur batterierna laddas! 🙂
Härliga härliga! 🙂
God morgon GU!
En dag närmare pension!….
Eurojackpot-dragning…
Lite småpyssel kvar med dammen!
Det skall limmas duk och köpas till lite galvade stolpar…sen så!Vi kämpar!
admin, du går in på ”Arenan/Bolagsspel” -> I övre delen väljer du ”Bolagsspel” (default är ”Aktuellt”). -> Klicka på Spela då får du upp de alternativ som finns. När du lagt spelet så klickar du på dela då kommer alternativet maila/spara och då sparar du ner en bild på vart och ett av de spel du kör, sen mailar du de bilderna till vårat gemensamma mailkonto gutips(at)minakontakter.se
Plättlätt hur de lyckats krångla till det…blu4e du måste klicka på ”Gå till bolagsforum” innan du kan skriva. Annars ser du bara senaste inläggen.
Äntligen FREEEDAG!
God kväll GU!
Jag kan inte posta inlägg till vårat bolagsforum.
Tips någon?Tippat lite Vikinglotto. Kanske det är där man blir rik… =)
Man kan alltid hoppas! =)Idag har det jobbats, imorgon ska det jobbas, sen är det HELG! NICE!
Å match… Jkpg… vojne vojne…
Bara det inte blir oavgjort! Värdelöst! -
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.