Visar 30 inlägg - 2,521 till 2,550 (av 5,033 totalt)
  • Författare
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

…hittade den här!

Kan man titta på hur mycket som helst! Underbart beslutsamt och vackert! 🙂 🙂

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…detta är ett nummer som vi är bekanta med!
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/bb/17/af/bb17af3f8d46aef901de7a5d8e8d7eec.jpg

Det kan vara användbart i andra sammanhang också! 😉 😉

• Det här svaret redigerades för 8 år, 10 månader sedan av BAJEN ÄLTA NR 8.
    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

…skotta singel är INTE bra för ryggen…inte min i a f! 🙂 🙂

Det bidde ingen ”lera” in på farbrors konto denna gång heller…. 🙁 🙁 🙁
    Eurojackpot sviker i vanlig ordning!

• Det här svaret redigerades för 8 år, 10 månader sedan av BAJEN ÄLTA NR 8.
    HOFF
    Deltagare
    Antal inlägg: 58

God kväll GU!

Handskotta singel är bra skit för ryggen.. Kämpa Älta!!

Kan bollarna rullat rätt denna kväll eller har finnpajsarna tagit hela kakan igen?

Spontant Skål på er GUbbar och GUmma! 😉

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

Handskotta singel är ingen lek! 🙁

BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

Va spontanskriva? Äh sånt skit, då blir det bara dravel
    Undrar om man kan låna kranen för att frakta upp platta paket till kvarten? Helt spontant… 😉

Barbapappa
    Deltagare
    Antal inlägg: 486

För övrigt,

Har vi förresten hört något mer från BB Admin om denna ”skrivruta” skulle ta och hamna där den bör vara (högst upp) någonsin igen? Allt evigt inloggande till siten, detta eviga scrollande, samt det faktum att om editrutan är här nere, så ser jag ju inte samtidigt föregående inlägg, som man allt som oftast vill kommentera.

Jag märker själv, framförallt nu efter lite ”lång sikt”, att det helt enkelt väldigt sällan spontanskrivs något som förr.

Barbapappa
    Deltagare

Fredag! 🙂

Hoppas ni alla GUisar får en mysig helg med en massa glada resultat av diverse bollar och traveri! 🙂

BäS
    Deltagare

…en fredag som gjord för att åka till det stora möbelvaruhuset.
    Skål

HOFF
    Deltagare

God morgon GU!

Äntligen fredag! 🙂

Skål i kaffet!

BäS
    Deltagare

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

…inte mycket som händer! ;-/

BäS
    Deltagare

Höll på att komma sent till jobbet i morse. En del saker tycker jag helt enkelt är kul och de håller ju på att bygga en kåk precis bredvid mig i den enda del av kapsylparken som fortfarande var kvar. 12 våningar sägs det ska bli och de har just plattan klar och lite till. Snart kommer väl modulerna och helt plötsligt står schabraket där och skymmer natthimlen för mig, lite tråkigt, men det behövs ju lägenheter så… i morse höll de på att bygga kranen med hjälp av en nästan lika stor mobilkran. Rediga apparater såna där och det var styrhytten som skulle lyftas upp sådär 40 meter eller nåt. Nu när jag kom hem såg jag att de fått den på plats men jag missade lyftet, trist, eftersom jag kom på varför jag ens var uppe… i morrn kanske armen ska dit, är ledig så jag ska inte missa det om det sker.
    Barnslig man kan vara ibland alltså…

BäS
    Deltagare

Det tror du bara…

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

hej

HOFF
    Deltagare

God morgon GU!

Rätt schysst väder asså;-)
    I fredags var det 21 grader varmt och i söndags började snön att falla igen.. 5-6 minus på nätterna för att stiga 10 grader dag tid… KÄMPA VÅREN!!
    Men om snön ligger kvar så får man väl ta fram laggen igen så att HOFFen får en god grund att stå på inför den stundande bravaden.. Fifan!

Skål i kaffet!

BäS
    Deltagare

Jo

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

Det var ingen lek i Gustavsberg idag….snön vräkte ner, men det ”la” aldrig! 🙂
    ….i övrigt är det svinkallt!

BäS
    Deltagare

Jävla snöstorm när man gick tillbaka efter lunchen. Dra åt helvete och sur är jag ändå…

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

Det blåser snålt överallt….inget ekonomiskt oberoende…inte ett jävla skit! 🙂 🙂

Barbapappa
    Deltagare

Barba håller med Millen! Och i övrigt så tycker Barba att det kunde sluta blåsa nu innan taket flyger iväg! 🙂

bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

God afton GU!

Läste att bandyfinalerna återvänder till Studenternas fr o m i vinter.
    Ja, det blir ju bara utsålt på Nya S om Bajen går till final! =)

BäS
    Deltagare

Ingen bra Bajendag kan man konstatera.
    Nya tag… tänker inte ens ge mig på att tycka.

Millen
    Deltagare
    Antal inlägg: 274

Varför slutar vi spela fotboll efter förstahalvlek? Att vi gör ett mål är ju mest en tillfällighet. Inte direkt så att vi skapar så pass att vi ska kunna vinna en sådan här match. Tror att domaren blåste av matchen innan bollen studsade på handen i straffområdet. Men fan vet om vi inte blev blåsta på en straff där. Hur som haver får man inte gå bort sig som vi gör med en man mer… Tre orättvisa poäng som såg ut att bli en blev noll. Tillbaka till dammsugningen här hemma! 😳

BäS
    Deltagare

Kontrar med match på Zinken, 18.00 mot lapplaget
    Innan det så kan man väl beskåda eländet i mittriket på någon burk.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

Match i ”lappriket”!

Anonym
    Inaktiv
    Antal inlägg: 70

God kväll GU! Efter en arbetsdag väntar nu två lediga dagar och en bortamatch på Söndag. Se där, lite pengar tillbaka på hästarna. Nu ser vi fram mot de stora vinsterna som kommer förr eller senare.

BäS
    Deltagare

Känns som man är sponsor idag, fick ingen feeling alls för loppen.
    Var iväg och kollade lite U19, såg bara 1:a halvled då jag fick en usel pplats på gresmattan. Har inte dragit en nit lott på ett par år och tänkte inte göra det idag heller så drog därifrån. Vi ledde med 1-0 efter en tveksamt dömd straff.
    Man lever på bollarna… i alla dess former.
    I morrn blir det till att glo på matchen på någon sylta, därefter blir det damernas match mot Piteå på Zinken (kl 18.00) och förhoppningen är att den försa 3-poängaren ska in i raden.
    I övrigt kan man konstatera att det är lördag.

Bedon
    Deltagare
    Antal inlägg: 176

Underbara härliga lediga lördag! Ah, just det. Tenta på tisdag. Måste plugga lite också. Så var den härliga lediga lördagen helt plötsligt fylld med samvetspockande måsten. Åsså postar den goden BÄN8 helt plötsligt två M.P-klipp. Då kan man ju inte bara sätta sig ner och plugga. Näe, alla urtifjurton melloner kklipp med Monty P. måste kollas först. Tänk vad man kan hitta på för att slippa läsa Skolverkets riktlinjer om bedömning och betygsättning på gymnasiesärskolan.

Fridens!

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
Visar 30 inlägg - 2,521 till 2,550 (av 5,033 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.