Visar 30 inlägg - 2,791 till 2,820 (av 5,033 totalt)
  • Författare
    Deltagare
    Antal inlägg: 486

MEN

Om mina två extra biljetter (till premiären) som jag köpte idag och har printat ut är ”cancelerade” utan annan anledning än att något i ”processen” ”inloggning, välj vara, köp, betala” gått fel pga att någon GLÖMDE att testa det flödet, så vill jag härmed klargöra en sak.

Jag kommer ALDRIG köpa en produkt till av Hammarby Fotboll.

Punkt.

(Jovars, jag har fått tid mellan kl 9-10 imorgon att köpa dem igen. Heja Bajen. Ring inte mig nu, för då får du skylla dig själv. Barba är lite lätt irriterad nu.)

Barbapappa
    Deltagare

Man skulle kunna garva åt det här

Vi ber om ursäkt för dagens tekniska problem

Vi beklagar de tekniska problem som uppstod och drabbade dig under dagens biljettsläpp. Vi på Transticket och även Hammarby Fotboll är hemskt ledsna för det som inträffat. För dig som drabbades av dagens tekniska problem påbörjas en nystart av försäljningen imorgon, tisdag kl. 09:00, där du får förtur. Ordinarie biljettsläpp startar kl. 10:00. För uppdaterad information, vänligen håll koll på hammarbyfotboll.se.

Din nuvarande biljett är makulerad och kommer inte att vara giltig på matchdag. Istället för återbetalning ger vi dig ett värdebevis motsvarande det belopp du betalade vid dagens biljettsläpp, då det annars tar 3-5 bankdagar att få dina pengar tillbaka på ditt bankkonto. Vill du hellre få återbetalning, vänligen skicka ett mail till nedanstående e-postadress. Vid morgondagens släpp kan du använda nedanstående information för att genomföra ditt köp med värdebeviset.

Som kompensation för det inträffade bjuder vi på Transticket dig på två biljetter till utvalda matcher hos Hammarby Fotboll säsongen 2017. Mer information kring dessa kompensationsbiljetter får du från oss via e-post senare i veckan.

Har du frågor är du välkommen att kontakta oss på Transticket på följande e-postadress: hammarbyfotboll@ebiljett.nu.

Millen
    Deltagare
    Antal inlägg: 274

Välkommen Mario!

Millen
    Deltagare

Haha det var inte det lättaste att hitta till knappen ”gå ur bolag”, men nu har man klivit ur! Det är som det mesta. En knapptryckning så är man i princip ägd av det man gått med i. Men när man sedan ska avsluta skiten så får man jobba runt på sidorna för att hitta rätt lösning…

Travet i helgen var ingen rolig historia. Fem rätt både lördag och söndag då inte en ända av 4 spikar satt. Trotts att två (olika dagar) av dom inte kunde förlora enligt alla experter… Man ska inte lyssna på vad andra säger utan köra på sina egna drag. Då hade det blivit minst 6 rätt i vart fall på lördagen då Face Ribb var ett av Millens spikdrag i början av veckan… Jaja nya tag till helgen!

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

…kära vänner!
    Gällande F B…

Ni skall inte ens försöka få mig att tillbringa en enda jävla minut mer än nödvändigt på den där jävla skitsidan! 🙂 🙂

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…så är det en till i legionen!
    Får han nr 10 nu, tro?
    För nu är det väl kört med speltid för Batan!

Mario Musa klar för Hammarby

• Det här svaret redigerades för 8 år, 12 månader sedan av BAJEN ÄLTA NR 8.
    bajenhöjden
    Deltagare
    Antal inlägg: 121

Bolaget hit och dit. Gör ni inget annat än att springa på bolaget? 😉

Barbapappa
    Deltagare

Wohoo! 🙂 BAJEN ÄLTA NR 8 på fb!!! 🙂

Välkommen Mario!

Fina människor! 🙂

Bildspecial: Försäsongsvinst mot Djurgården

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

Gods morgon GU!

Dom här sköna dagarna krymper till man åter är tillbaka i saltgruvan….tyvärr!
    …skulle inte ha något emot en fortsättning! 🙂 🙂

Fram och åter till Oskarshamn i helgen och en snabbvisit till Växjö igår innan resan hem. Hade trevligt sällskap av en ”maskinist-kollega” som bjöd hem mig för en tid sedan, så vi kunde besöka Sundahls Maskins öppna hus igår!
    Vi hade lite synpunkter om våra maskiner och dessa är numer framförda och förhoppningsvis ”landar” dom på rätt bord…

…sen va!…det är både smärtsamt och pinsamt, men farbror har tvingats loggat in sig på F B!
    …men vill absolut inte ha några ”vänner”, utan är ENDAST intresserad av vad som står på ”silly season bandy”! 🙂 🙂

Föredrar att träffa min vänner live! 🙂 🙂

BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

..och hur mycket (eller lite)… 😉

Barbapappa
    Deltagare

GOD AFTON ERA VRAK! 🙂

Nu är Barba tebaks i Tyresö! 🙂

Alexx11, när degar vi och hur tro? Swish?

BäS
    Deltagare

Kliv ur det bolaget bara, man vet aldrig om det kommer till användning… 🙂

Jävlar i havet vad borta man var i dagens spel… Massor av 5:or, ja i felraden alltså. Räät många 2:or blev det. Inga pengar på det va?
    Heja bollarna…

Millen
    Deltagare

Haha ja Millen hade petat in degen i Gubbultras bolaget i stället för GU bolaget och såg just att BäS var bolagsägare för bolaget där degen låg… 🙈 Nu är misstaget fixat och alla pengar är i rätt bolag nu!

Går det inte att ta bort bolag som inte används? Mig veterligt så har väl BäS bolag aldrig lagt något spel… Jaja nu är det bara storvinst som gäller! 😃

BäS
    Deltagare

Vet verkligen inte spelordningen nu, skulle vi köra i bokstavsordning? Det var Kungen som körde senast om jag inte missminner mig, eller var det blu4e? Namnen är upplagda i bokstavsordning på vanliga namn, alltså de ovanliga namnet i passet… någon som vet om man kan se historik som man kunde tidigare? Alltså vem som spelat senast…

Millen, det ser ut som att det bara är du som inte har stålar i bagaget 🙂 (tips, bolagsspelet är ändrat och ligger i vänstermenyn ”Arenan/Bolagsspel”. Det var SS som tämde kontona och petade över degen i respektives pluska. Så in med dem igen bara…

Millen
    Deltagare

God morgon vraken Millen är vaken! 🙂

Vems tur är det att lira bolagsspelet? Ser i och för sig jäkligt tunt ut med flis i bolaget sedan staten bestämde sig för att nolla alla konton… Dax för alla att kolla till sina bössor i bolaget…

Travet ska plitas ner oxå. Får hoppas på en repris från förra helgen! 🙂

SKÅL!

BäS
    Deltagare

Bondeinvasionen är påtaglig i krokarna och det är hälsingedialekt som gäller. Trist att vi inte nådde dit, det hade varit en fin avslutning på säsongen, men det får bli ett annat år.
    Nu ska någon rad ner, sen är det väl som vanligt att man får bolla och rulla fram… eller hoppas på det.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

Avresa söderöver inom några timmar.
    Fint väder verkar det bli i a f!

…trevlig helg!

BäS
    Deltagare

Jag har ingen aning om vad det var för motståndare eller deras nivå, men resultatet var bra och förhoppningsvis en liten boost påsjälvförtroendet. Gillar att det är olika målgörare också. Tror inte att Kennedy ska släppa så många frisparkar 0-10 meter från straffområdet, i varje fall inte på vänstersidan. Inte förrän Jiloan visat att han kan parkera bollen där han vill därifrån.
    Ska bli trevligt att lämna fastlandet nästa helg. Behövlig avkoppling.
    …och nej, har inte något ärende till Oskasshamm, men tackar som frågar 🙂 Ska ej heller 16 mil söderut nästa söndag, så tackar för det erbjudandet också.
    Ser att det är ett flertal Guisar som tjackat kvalkortet, jag köpte på BG så man får se om man hamnar bland de 200 eller om de på klassiskt Bajenmaner tavlat till det.
    Nu ska det krubbas lite.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

…ingen som skall till Oskarshamn i helgen? 🙂 🙂
    …då kan farbror erbjuda en plats i en för företaget helghyrd Ford Focus! 😉
    …med automatlåda! 🙂 🙂

Jag gillar hur Koffie lirar!
    Och Hamad lyser av klass…t o m Kennedy lämnar frisparkar till honom!
    …och som vanligt så ser man likheten mellan Smarason och Lallet…bägge springer och springer och får inte till någonting! 😉

Glöm inte att Quirire startar igen på lördag….. 😉 😉

Barbapappa
    Deltagare

Jo just ja, finns det något intresse av en gemensam sväng ner till peking tro?

Eller har alla bestämt resplan klart redan?

Barba’s RAV4a lär rulla ner som det ser ut nu (Barba + fyra komfortabelt, plus ett par påsar där bak vid behov… 🙂 (Fri tolkning är påbjuden. 🙂 En tredagars kan ju kanske ibland få en del oönskade effekter menar Barba. :-D)

• Det här svaret redigerades för 8 år, 12 månader sedan av Barbapappa.
    Barbapappa
    Deltagare

Hahaha! Alexx11, idag kan Barba glädja dig med att det BÅDE är FREDAG

OCH

Endast ynka nio månader kvar till julafton! 😀

(Det verkar ha rullat på bra där ute i Tyresö… :-))

alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

Goddag alla härliga GU !!

Genrepet står för dagens begivenhet men herr speaker kommer inte finnas på plats, vad är det för jävla tid…

Jag hoppas att vi åtminstone får se ett hyfsat Bajen så man inte behöver drömma mardrömmar om denna säsong.
    Om en vecka så vankas det lite 10 års jubileum, ska bli trevligt.

Och om en vecka så kommer invasion Peking gå av stapeln, kommer bli en tung 3 dagars, huvva…

Även vårvädret börjar visa sitt ansikte och det gläder en gammal och vinterhatande själ som mig.

SKÅL !!!

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…ser att ”patrasket” vid Kaknäs värvat ännu en ”föredetting” till sin kortsiktiga satsning mot ära och berömmelse! Det är inget annat än kortsiktig när man värvar ett gäng +30 spelare! Det lär väl inte vara helt gratis att pröjsa lön till några avdankade ”landslagsspelare”.. 😉 😉
    Hoppas det går åt helvete! 🙂 🙂

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

I min värld har ”skåningen” varit en tillgång under alla år i träsket och visat både klubbkänsla och tålamod med klubben!
    Han alltid välkommen tillbaka alla dar i veckan…när det är så dags!

…att man bara måste ”blaja” runt och testa sånt som är dömt att misslyckas innan man inser hur Bajen skall vara klädda till match!
    Personligen har jag inget emot att ha ”tigerränderna” som hemmaställ! Skitsnyggt!

https://imageproxy.b17g.services/convert/resize/586×319/shape/trimcut/source/http%3A%2F%2Fwww.fotbollskanalen.se%2FImageHandler.axd%3FimageFormat%3Doriginal%26guid%3Dd92fef8a-61c8-4421-8faf-b628771a8340

BäS
    Deltagare

Jodå…

Den är tillbaka!

eller lite skärpt

http://www.hammarbyfotboll.se/wp-content/uploads/2017/03/Webb-Slider.jpg

• Det här svaret redigerades för 8 år, 12 månader sedan av BäS.
    BäS
    Deltagare

En uppmaning från handbollen, att bandyn och handbollen fightas o samma publik lär väl inte vara någon nyhet för någon här. Men det är ju inte bara publiken man kämpar med utan givetvis ekonomin också, det är ju Bajen liksom….
    http://hammarbyhandboll.se/?p=7004

bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

God afton GU!

Tyresövallen..
    Nä, GUGUmman ska inte heller ta sig dit. Eller se den på tv heller, för den delen.
    Jag ska ta bussen till Norrtälje och hälsa på en kompis och hjälpa till lite. Det ska flyttpackas.

Forza Bajen! En vinst skulle sitta bra såhär strax innan allsvenska premiären.
    Vågar vi hoppas på det, tro?
    Kämpa Bajen!

Håller med herr Bäs angående Hopf. Önskar honom all lycka i Turkiet!

BäS
    Deltagare

..och en videojugge ska tydligen ta platsen från Batan som verkar aktuell för Besaras klubb. Man blir fan inte klok. Men chefen vet väl bäst pga att han är chef. Ingen backup ska vi väl ha heller eller är det Solheims roll?

AVSLÖJAR: Hammarby jobbar på kroatisk vänsterback

BäS
    Deltagare

Ja, mycket roligt… en hel del ”Bajare” anser att han var ett sänke. Något jag brukar opponera mig mot så fort det skrivs illa om honom. Man undrar ju… men påfallande många är av arten kortsideklack. De har för fan inte sett någon annan och kan inte läsa vare sig statistik eller att han som enda enskilda spelare som var med hela resan i Superettan, och tog oss därifrån. Mycket tillskrivs Nanne, jag säger minst lika mycket Hopf att vi tog oss upp ur det där träsket. Så det så…

Barbapappa
    Deltagare
Visar 30 inlägg - 2,791 till 2,820 (av 5,033 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.