-
FörfattareInlägg
-
Såg inte loppen, men kanske inte kostigt att Quirre fastnade med det spåret… nu hade jag garderat upp den med just Alvena. Var förmodligen det bästa drag jag gjorde idag. Vägrade favoritspela, då bjuder jag hellre på att spela lite på chans. 5:or blev man inte rik på, men inte fattig heller eftersom det bara blev knappa hundringen satsat. Bollarna gick väl inte helt enligt plan de heller. Ger mig fan på att det är riggat.
God kväll!
Den häst som störde mitt ”spikdrag” i morse vann (Alvena Take It)…och ”tokdraget” Quirire blev fast med rubbet sparat! Den borde vara ”klar” nästa gång!
För övrigt så tänker jag inte besöka ”Bandyfinalen” på något sätt! 🙂 🙂
-
Det här svaret redigerades för 9 år sedan av
BAJEN ÄLTA NR 8.
Amatörer… man har väl närmast 6 månader på sig att förnya. Klantarsel
Sen att det är en datingsajt gör väl inget. Hade kunnat tänka mig avsevärt värre… alla vet väl hur man kommer till (i dubbel bemärkelse)Nåja, norsklopp och litet system blev det. Kan räcka ändå… men halvdan info och en bana som man (läs jag) inte vet ett skit om.
Hoppas nog mer på bollarna framåt solnedgången.
Om en vecka är det dags att ställa fram klockan och om 2 veckor glider man genom skärgården.Åsså fick man skratta idag med! 🙂
http://www.expressen.se/sport/bandyfinalense-kapad-av-sexsajt/
God morgon GU!
..så hittades en till i samma lopp som stör upplägget!
..får se om det blir några strykningar, i s f bygger jag om systemet…igen! 🙂-
BAJEN ÄLTA NR 8.
Kaxigt… ibland fattar man inte oddsen, men det är bara att tacka och ta emot om den nu sitter. Kör en vinnare på den också… säkert nåt annat lopp som går åt pipsvängen.
God kväll GU!
…så får han bli spik i a f, då det inte finns något bättre alternativ! 😉 😉
Nu står han i 1 %!Segern rök senast när galoppen kom i sista sväng. Hästen gick då med skor var helt okörd!
…imorgon blir det barfota runt om.. vilket är STORT, STORT +Om 2 veckor får vi bekänna färg… på färja!
Hej.
Äh färglöst… åka dit för att kolla nåt som kommer en Ryan Air-tripp bort. JA ja… balen på slottet åsså vidare.
BAJEN ÄLTA NR 8
Klart man kan! 🙂Barba köpte klippkort på båda siterna härom veckan, så logga in som Barba och ta hem tipsen du, om du vill! 🙂
God eftermiddag GU!
…ännu en fredag i resten av livet! 😉
…kan man ha en 0 % som spik imorgon? :-OKommer inte det djuplila till Barba, så får Barba ta en sväng till någon trivsam byhåla söderöver lite senare i vår istället! 🙂
http://vipshowtix.com/?utm_source=Deep%20Purple
För övrigt så ska man visst dricka grön öl idag om man tycker sånt är gott! 🙂
Åsså är det fredag också! Tar det aldrig slut!! 😀
-
Barbapappa.
Robban, admin, Millen spelordning på bolagsliret. En kung drog in lite deg senast, 13:experten får visa färg nu.
God kväll GU!
…det såg i a f något bättre ut framåt spelmässigt, trots torsk!
…men det blev uppenbart att bakåt finns det att jobba med!God eftermiddag GU!
Har idag träffat min nya assistent som har hand om ”snarkmaskinen”…Trivsam tös, så det blir nog bra det där!
…dock var inte syreupptagningen i ”sömntillstånd” så bra som önskat, men heller inget total katastrof…
Det borde varit förbättrat efter 21 månader utan cigg, men där är jag inte…å andra sidan är det inget jag märker av! 😉
Ny koll om ett år om inget ”häxar”…******
Alla utom Hammarby Bandy har fått elitlicensen godkänd…men man har gott hopp om att det skall ordna sig…
Det blir klart bekymmersamt om det skiter sig…Spelarflykt???http://www.dn.se/sport/hammarby-bandy-beviljas-inte-elitlicens-an/
Ny värvning från BP klar…. Historiskt så har vi gjort lyckade värvningar därifrån!
Han gick in i truppen direkt mot ÖSK.
Välkommen Junior!******
Både roligt och glädjande besked kom idag från min nuvarande arbetsgivare efter långt samtal..:-) 🙂 🙂
GOD FÖRMIDDAG ERA VRAK! 🙂
God morgon GU!
…somnar sent och vaknar tidigt är inte helt optimalt, men det har blivit så under sjukskrivningen!
I övrigt ser det ut som vanligt…typ som igår, förrgår osv….Det har blivit mycket funderande om jag skall fortsätta som egen företagare eller avyttra och bli anställd!
Behöver ”tagga ner” och undvika stress m.m….vilket inte är lätt som egen och i den bransch man är i!
Vi får se hur det blir…det finns flera alternativ!…det mest troliga är väl att man bara slentrianmässigt kör vidare! 🙂
MAN FLU in the house!
Det är inte att leka med
Slut på meddelandet
God eftermiddag GU!
Bollnäs slog ut Villa på tre raka..
Villa skulle ju vinna SM-guld… Haha!Fick mail om bandydagen och folkfest.
Som om man skulle gå dit. Nope, not much!Nä, det händer inte mycket.
På dagen var det lite jobb, nu är det tvättstugan. =)ÄNTLIGEN ONSDAG! 🙂
Så som Barba har längtat!! 😀
KÄMPA ALLA!
Och NJUT av sol-fan! 🙂
God morgon GU!
Kämpa admin!
…som sagt, inte mycket som händer!
Kämpa på admin, med allt och kör inte slut på dig. Grattis till flytten i varje fall, gps-koordinater eller åtminstone en adress lär behövas. Kanske vi kan gulascha på en veranda, vi får lägga den lite tidigare bara, balkongen har varit kylig. 🙂
Gokväll GU !!
Befinner mig på hemlig ort 🙂 ett par dagar.
Äntligen så har vi flyttat till casa Pintér, det blev riktigt bra, så nästa GUlaschkväll kommer inte var i en lägenhet 🙂
Nu börjar tyngden från mig lätta lite och jag kanske orkar bli mera aktiv, det har varit ett tufft år för mig men jag hoppas det blir lite lättare nu.
Kryzzen går som planerat och det kommer bli nice, trist att några av våra äldsta och finaste GU ej kan delta.
Hoppas nu att Bajen kommer vinna lite i någon sport, har varit sparsamt med glädjeämnen på denna front den senaste tiden.
Ta det nu lugnt och vi ses…
SKÅL !!!
Rätt händelsefattigt i allmänhet, bara handbollen som rör till det lite i oredan. Misade också årsmötet, första på länge när jag varit på hemmaplan. Lite surt, gillar årsmöten och föreningsverksamhet. Hade motion på gång, men av det blev det inget i år. Aspefjord står för många som vanligt ser jag på twitter.
Ska fira med tidig nedläggning tror jag, men det blir väl som det blir med det i vanlig ordning.
Snyggt spelat i helgen av den som gjorde det. Det går att vinna… hör du det Pierre, det börjar röra på sig i söderort.Anonym
Inaktiv2017-03-14 kl. 19:11Antal inlägg: 70God kväll GU! En lång arbetsdag är slut och jag missar årsmötet. Fått mejl om att Svenska Spel rör till det för oss. Får se hur det slutar.
ÄNTLIGEN TISDAG! 🙂
Ja, det är lite dött här och var just för dagen. Själv har Barba en del viktiga saker att grubbla på, så det får vara hans ursäkt för stunden! 🙂
God morgon GU!
Håller vi på att dö ut, vi gubbar och gummor?
Det börjar bli oroväckande dött härinne!På dagens meny..
Rehab hos Micke…ett besök på jobbet och ”ett varv” med Rex i spåret!
…sen var det något mer, men vad det var har jag ”sovit” bort! 🙂 -
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.