Visar 30 inlägg - 571 till 600 (av 5,033 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Dagen till ära så tänker jag tillbringa den med morsan ute på ön. Det kommer vara blöt blåsigt och förmodligen lika kallt som det är nu. Det finns kläder för det mesta, bad t ex. Väljer nog de som är tänkta att hålla en hyfsat torr. Om regnet vill så kommer jag agera manuell ”Bobban”, men sittandes. En sån där dragmoj får morsan köra då hon inte vet riktigt hur man startar det andra åbäket.
    Dravel är ett underskattat fenomen

    Blöt och jävlig midsommar på er!

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    God morgon GU!

    Hösten kom tidigt i år… 😉

    …men det hindrar inte farbrorn från Älta att vädret till trots åka ut till maskinen för lite kompletterande påfyllningar av vätskor och fetter, samt byte av två ”saftblandare”!

    *****

    Spelare ryktas hit och dit…det jag tycker vore intressant är att truppen vi har i nuläget fick lira klart säsongen! Hur det än är så blir det ”hack i maskineriet” med förändringar i truppen!

    *****

    Hörde ett underbart rykte…
    Det surras om att Ola Toivonen är på gång till de hemlösa…huruvida det stämmer är oklart, men är grymt nöjd om han hamnar bland de andra relikerna där!
    När dom spelar hemma borde dom få döpa om arenan till Jurassic park! 🙂 🙂

    *****

    Kan även nämna att jättetalangen David Thorén, tillika Kalle Spjuth’s ersättare är klar för Hammarby Bandy!
    …men vi kan väl hålla detta internt här på GU tillsvidare, då inget är helt klart förens det står på hemsidan!

    Därmed är truppen spikad!
    …man tror också asmycket på vår egen supertalang Johan Hannegård 16 år som tar stora kliv i utvecklingen hela tiden när han numer för det mesta tränar med A-laget…både Stefan Karlsson och Adam Gilljam tror att han är en blivande landslagsman om utvecklingen fortsätter!

    Har inte hört hur det går för Ivan Lebedevs och hans tjafs med Migrationsverket, men detta bör lösa sig på ett eller annat sätt…har jag hört från väl insatta! 😉 😉
    Ivan vill i a f spela vidare i Bajen, då han stortrivs i klubben.. Kul!
    De glädjande siffrorna i ekonomin har vi redan avhandlat…:-)
    …men mycket jobb återstår innan man har fått stabilitet, man tror att det tar två säsonger till ungefär!
    Man behöver fortsatt stöttning i form av bidrag, då ekonomin inte tål särskilt stora törnar i dagsläge!

    Ni kan gå in och stötta med en lax, tycker jag!
    http://www.hammarbybandy.se/foreningen/marknad-2/1000-ger-1000/

    *****

    SAIK, Edsbyn, Villa, Edsbyn och nu också Bollnäs har anslutit sig till denna skara av lag som går back!
    Dessa lag tillsammans med ett numer ”blomstrande” Bajen! 🙂 🙂
    …är också Sverigeeliten och det är graverande!

    *****

    Glad midsommar till er alla!
    …och givetvis ett extra glatt till en hårt kämpande och självömkande Magister Bedon! 🙂 🙂

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Roligt och spännande för Pa, är ju ett småklurigt land att lira i på flera sätt vad man förstått. Men han är så värd säcken med stålar och tryggheten med det. Händer det så kommer jag sakna hans galna inhopp…
    Källan är den alltid tillförlitlige Daniel Kristoffersson och nej, det är inte klart än, om några veckor skriver han.

    https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/pa-dibba-pa-vag-bort-fran-bajen/

    K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

    God kväll GU!

    Smiter från regnet till Norge på ett bröllop. Det ska vara hyfsat väder utan regn hela helgen, vilket verkar vara lovande. Försöker följa VM, men Sverige går inte så bra. Arbetade när Koreamatchen spelades och befinner mig på lokal utan TV eller intresse från de övriga gästerna att följa matchen.

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Skura kanske man ska göra när det ändå passar på.
    Inspirationen flödar och hade tänkt dra ut till morsan och sällskapa lite med henne i varje fall i morgon. Känns sådär, för när jag är där ute vill jag göra något annars kommer lappsjukan och då sätter jag mig i bilen hem till ingenting. Regnar det så kommer det vara 0 att pyssla med.
    Är duktigt sne på jobbet och drog lite tidigare på pin tji. Håller på att ladda för ett snack, men det ska man inte göra i affekt har jag lärt mig, men snart brinner säkring och jordfelsbrytare av på en gång så det måste bli efter helgen.
    Glor på VM slentrianmässigt, några roliga matcher har det ändå varit tycker jag, som Senegals vinst. Men utan engagemang är det inte mer än just pausunderhållning, när börjar Allsvenskan igen så nåt händer på riktigt?
    Nä, miss Omar bryr jag mig inte i vare sig det regnar eller solar.
    Men lär väl skriva något åt dravelhållet om ingen annan gör det.
    Hepp

    Bedon
    Deltagare
    Antal inlägg: 176

    Skrolla förbi om du inte vill läsa bittert dravel!

    Jag hade hantverkare hemma igår så jag flaggade för kollegor att jag kommer lite sent. När jag kom, 1,5 timmar sen, så var stämningen hög. Det fikades och spelades badminton bland kollegor och dålig musik skränade ur högtalarna. JA, ja, det är ju sista dan för året och det är ju bara lite städa och rensa kvar ..

    Jag har själv blivit av med mitt kontor och eftersom alla förlustade sig med sitt så tönkte jag att jag med gott samvete kan släppa det gemensamma och installera mig i mitt nya kyffe. Det var OK med kollegorna.

    Efter en stund kom någon in och frågade om jag skulle med på lunch. JAg tackade nej till det med hänvisning till att jag var sen och ville komma i kapp, men att de gärna fick köpa med en sallad eller nåt på väg tebax.

    Efter nästan 2 timmars lunch kom de tillbaka, förvisso med en sallad.

    Klockan 14:21 fick jag ett mms med en bild på en kall öl från kollegorna med texten ”vi sitter på hotellet. Kommer du?”

    Eehhh … näe … jag har minst 2 timmar kvar att jobba …

    När jag till slut var klar med alla måsten så lämnar jag min skrubb och går ut till våra gemensamma utrymmen … Det var ju inte så att jag gjorde små kullerbyttor av lycka … På 30 minuter hade jag fyllt 2 sopsäckar med skräp och en femliters hink med kompost som annars hade stått och ruttnat till den 13 augusti när vi börjar jobba igen.

    Å som grädde på moset så vaknar jag upp till denna regniga dag med ryggont och en begynnande snuva.

    Glad jävla midsommar!

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    God morgon GU!

    Maskinservice väntar vid 9-tiden….och resten av dagen!

    *****

    Förvaltningsrätten skall ta upp min överklagan om läkarintyg VARJE år för att få behålla mitt körkort!
    Jag har påpekat att min sömnapné inte är ett problem om jag använder min CPAP…dvs jag har inga andningsuppehåll om den används varje natt…vilket jag gör!
    Kommer bli kallad dit, vilket jag ser fram emot! 😉

    *****

    Börjar det inte bli absurt när Bandyplus ”livesänder” från VSK:s årsmöte? LIVESÄNDER???

    Hursomhelst så går alla ”storklubbar” back, dvs högst väntat SAIK, mindre väntat VSK och Edsbyn och väldigt oväntat Villa!

    Villas oerhört självgoda supportrar har under massor av år ondgjort sig över Hammarby Bandys minst sagt usla ekonomi…och även ondgjort sig på ”köpelaget” Hammarby!
    Nu när verkligheten kommit ikapp även Villa, så har ”banjofolket” lagt pannan i djupa veck och ägnar sig åt djupsinniga analyser och konspirationsteorierna florerar i massor… deras ”bondnaiva” präktighet har fått sig en rejäl törn och det mår dom jävligt bra av!

    Numer försöker man under ”sillyn” värva ”ALLA” klasspelare i hela Sverige och Ryssland…
    Nu lyckades man till slut ändå värva Vetlandas bägge landslagsmän… ordet ”köpelag” har därmed förpassats in skrubben för icke önskvärda ord för tillfället, men det finns alltid tillgängligt om så behövs! 😉 😉

    Övriga lags supportrar är inte lika självgoda, men kan man gnälla, så gör man självklart det! 😉

    *****

    Fotbolls VM….är så här långt en rätt trist historia och inte värd all medial uppmärksamhet!
    Ordet, boring, ligger nära till hand!

    …kom ihåg var ni läste det först!
    Vi kommer bli totalt förnedrade av tyskarna…för inte fan kommer dom missa att gå vidare?
    Torskar de är dom helt rökta även i den stolta germanska nationens ögon…och det kommer inte ske!
    Sverige saknar vinnarskallar och det är det fullt av Tyskland…riktiga vinnarskallar!
    Bland dussinlirare som har vi gott om ser jag bara spelare som är mer rädda att förlora, än att vinna!
    Som exempel… är ruggigt illa ute när Sebastian Larsson är given i laget….den spelaren har jag hittills inte sett storheten i!!
    Är hysterisk lycklig att vi INTE inte var särskilt aktiva runt honom och att ”packet” fick gräva djupt i libran för att få honom!
    Markus Berg och Ola Toivonen är anfallarna som skall gör det…vilket jävla skämt! 🙂 🙂

    …å andra sidan, skulle Sverige mot all logik spela bort tyskarna, då får jag nog fan göra någon slags avbön…i a f här på GU! 🙂 🙂

    *****

    …för övrigt så skiter ”Bobban” i att det regnar, han klipper sitt gräs ändå! 🙂

    Om det inte blir några mer inlägg innan midsommar, så får ni ha en glad midsommar mellan regnskurarna! 🙂

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    En vinst är en vinst även om jag inte riktigt gillar det där med granskning. Är med på att de kollar om en boll är inne eller inte, efter det så är det upp till domarna att se och döma.
    Kan bli en skoj match på lördag mot tysken, happy midsommar typ

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    länge sedan det avslutades där, har ingen som helst längtan dit igen, men då är jag inte frekvent på bandyforumet heller… de hängde inte med och kaos blev svaret på det. Så funkar det ju dessvärre, vare sig man vill eller ej.

    3 viktiga pinnar i nordskåne 1-0 vinst för tjejerna klättrar 2 placeringar. 3 pinnar till nästa söndag, borta igen mot Kalmaaa, nykomlingar som inte gjort bra ifrån sig so far.

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    …efter lite efterforskningar så är det uppenbart hur S F mår!
    Det är jävligt ”röda siffror” i ekonomin också..inte bara i reklamen! 🙂
    Det går riktigt knackigt… därav det politiska ”horeriet”!

    Man kommer tillåta flera politiska partier att förmedla sitt budskap….skulle vara intressant om Jimmie Åkesson fick förmedla sitt på S F! 🙂 🙂

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    …så där ja!

    Då var BAJEN ÄLTA NR 8 eran över på Svenska Fans!…nu är kontot avslutat!
    Hoppas samtliga visar lite ”jävlaranamma” och blåser på dom om sitt ogillande av politisk reklam på forumet!
    Tror dom där är så giriga att dom låter vem som helst bansonera ut sitt budskap för pengar!

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    …så har någon med mer att säga till om på S F tagit till orda och skickat detta!

    Hej Roger,
    Tack för att du hör av dig, även om du är missnöjd.
    SvenskaFans har både besökare och anställda med olika uppfattningar. Som vid tidigare valår accepterar vi kortare kampanjer med politisk reklam – från olika aktörer på den politiska skalan.

    Just nu går en kampanj från Socialdemokraterna. Det kommer med största sannolikhet att dyka upp annonser från andra partier fram till valet i höst.

    Hälsningar,
    John Cederblad
    SvenskaFans.com

    Jag har svarat!

    Hej!
    Ni accepterar?…har ni frågat medlemmarna vad de tycker?
    Jag har i a f inte sett att den frågan lyfts någonstans!
    …om nu S F har besökare och anställda med olika politiska uppfattningar är det väl ytterst lämpligt att inta en helt opolitisk hållning och helt avstå från reklam av denna typ…det är ju trots allt ett sportforum!
    Jag kommer ALDRIG acceptera politiska budskap på ett sportforum…som uttalat INTE vill ha politiska diskussioner på sina forum!
    Det rimmar jävligt illa!
    Hursomhelst… så ser jag det inte på något annat sätt än att jag avslutar mitt medlemskap här på S F!

    bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

    Härliga Birkir! Från Bajen till saltfabriken till VM! =)

    http://www.sportbible.com/football/news-iceland-went-from-working-in-salt-factory-to-playing-in-world-cup-20180616?source=facebook

    K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

    God förmiddag GU!

    Annonser i sidofönster stör jag mig inte på, däremot dessa spelsiter som täcker halva sidan. Det har gjort att jag installerat Adblock för att slippa all reklam. För övrigt tror jag inte att respektive forum kan påverka vilken reklam som visas, utan säljs centralt.

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Hörde jag ”ta ledigt”?
    Låter som något som kan vara rätt skönt. Får se över det, både när det gäller jobb och kameler. Jipposomrar, men så länge de inte håller på och byter land så är det ändå ok. Kul med småbanor med storhästar, till en gräns.

    Ser VM som en pausunderhållning, men visst hoppas man att det inte ska bli ett 2-1, 2-1, 2-1 debacle. Sydkorea har ”top of the line” och rätt mediokra spelare, lite som Sverige. Kan nog bli tillfälligheter som avgör och ”bäst för dagen” som vinner om det inte blir ett tråkkryss. Tidigare VM har styrt dagen, men känner att det får bli att man kollar det man kollar när det finns tid för det.

    Kan bli ön (och morsan) som får ett besök idag, inget bestämt. Farsan fick lite schyssta jordgubbar igår, uppskattat.

    Intriger och revirpissning på jobbet gör att man inte direkt längtar dit. Tror det är dags att se över sin situation. Ska ge det lite tid och ta ett snack i veckan. Det är inte helt utan friktion om jag skulle lämna och kommer använda det som krut…

    Ha en fantastisk söndag, ta’t lugnt i spåret eller utanför spåret.

    bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

    Grabbarna på jobbet har satt ihop en ”tipstävling” om VM.
    Tippa resultat på Sveriges 3 matcher, vilka lag som går till semi, finallagen
    och skytteligavinnare och dennes antal mål. 100 kr insats och poäng per rätt svar.
    Spelstopp imorgon kl 13.00.
    Rätt kul, många som är med. Mest poäng vinner potten så klart.
    Ska bli kul att se hur det går!! Skytteligavinnare är svårt..
    De flesta lär nog tippa Cristiano.. Inte jag! =)

    Ursäkta dravlet! =)
    Ha en fin söndag, gott folk! =)

    bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

    God morgon GU!

    Jävligt dåligt av SF. Jag har iallfall loggat ut.
    Bra där, bror att du säger ifrån. Jag ska också skicka nåt imorgon!

    Jag såg ej Islands match, jobbade. Men hörde slutet då jag satt långt fram i bussen, då jag hörde att chauffören hade radion på när jag steg på bussen. Alltid kul att lyssna när man inte kan titta! =)

    Älskade Björn Paulsen hade gjort sig bra i danskarnas seger igår, tror jag! =)

    Det går bra för Norden. Hoppas våra blågula gossar kan upprätthålla den positiva andan imorgon.
    Ledig från jobbet måndag, blir att kolla lite matcher hela dagen! =)

    Gör som DU känner med travet, bror. Vi kan ta paus om du vill det..

    Men idag ska det jobbas. Strax bär det av.

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    …så ilsknade jag till ordentligt!

    Svenska Fans har numer sålt reklamplats till ett rött politiskt parti….
    Om man inte vill ha politiska diskussioner på forumet, så ser jag ingen poäng i att sälja reklamplatser för dessa!
    I min värld så har politik ingen plats på ett sportforum…
    Dessutom avskyr jag uppsynen på ”jonet” som leder partiet, men det är kanske inte relevant! 🙂

    Vidare kan man undrar om S F verkligen tänkt till om detta?
    Jag tänker i a f logga ut för gott, om dom där ”lögnerna” skall stå kvar och att S F kommer fortsätta vara ett ”politiskt forum”!
    Har i a f mailat dem om detta…

    Inväntar svar från ”unge Wiberg” på S F…. här kom det!

    Hej Roger!

    Jag är inte med och bestämmer vilka annonser vi ska ha på sajten, så kan inte svara för någon annans beslut.

    Däremot har jag skickat ditt mejl vidare till mina chefer.

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    God morgon GU!

    Mycket trevliga nyheter från Hammarby Bandy…

    Efter de svåra åren – Hammarby redovisar rejält plusresultat: ”Verkligen försökt städa rent”

    Under de senaste åren har Hammarby gjort stora minusresultat.
    Nu kommer dock ett trendbrott – klubben redovisar ett plusresultat på omkring en halv miljon kronor.
    – Det är en resultatförbättring på över två miljoner på ett år, säger ordföranden Jan Henriksson.
    De svarta rubrikerna har varit många om Hammarbys ekonomi de senaste åren. 2016 backade man nästan fyra miljoner kronor, 2017 närmare två miljoner.

    Desto mer glädjande då när Hammarby Bandy AB nu redovisar ett plusresultat för det gångna verksamhetsåret.

    – Vi har en ekonomi som haft ett ordentligt trendbrott där vi redovisar ett plusresultat i nästa vecka. Vi ska inte slå oss för bröstet för mycket, men det är en resultatförbättring på ungefär 2,3 miljoner på ett år, säger Jan Henriksson, ordförande i Hammarby Bandy AB.

    Plusresultatet på omkring 500 000 kronor kommer bland annat genom att man ”städat” i budgeten enligt Henriksson.

    – Under fyra års tid har vi städat i balansräkningen. Vi har haft hemska resultat på minus 1,8 miljoner, minus 2,2 miljoner, minus 3,9 miljoner, men det är också en effekt av att vi städat bort värderingsposter i balansräkningen. Kalla det vad du vill, men som är ”fiktiva”. Nu har vi verkligen försökt städa rent och det känns väldigt skönt.

    Föregående verksamhetsår omsatte Hammarby Bandy AB och Hammarby IF tillsammans ungefär 14 miljoner kronor .

    Hammarbys fullständiga årsredovisning presenteras på stämman i nästa vecka.

    *****

    …och så är hallen på gång! 🙂 🙂
    Det går bra nu!

    *****

    För övrigt tror jag på ett ”semesterbreak” ifrån travet, då det mesta går åt helvete!
    …det finns inget surare än att kunna konstatera att den senaste tiden har det varit alldeles för många vinnare som jag fyllt i som reserver!

    Skall lyfta frågan med mina nära och kära…

    *****

    Handarbetets vänner informerar…
    För att underlätta för ”roboten Bobban”, så skall det handschaktas en mindre ränna på 3-4 meter och den skall delvis fyllas med singel!
    ….och det måste till något mer…som jag inte riktigt klurat ut än!!
    ”Bobban” kör fast vid min veranda och så kan vi inte ha det! 🙂

    ******

    Vet inte om jag gillar att det skall kunna blåsas straff i efterhand, typ en minut efter händelsen…Kan inte tre domare se någonting, så låt det bero…det blir absurt annars!
    Använd tekniken och kolla om bollen var i mål eller inte…. inte om det är straff eller inte!

    Gillar i a f Island!
    Birkir ”älgar” på ifrån sin backplats…. han ser löpstark ut som vanligt!
    Messi kom i a f inte förbi honom!

    Hade det inte varit häftigt att se Paulsen på plan?…tror han håller i landslaget även om konkurrensen är tuff!
    *****

    Kort vecka!
    …3 dagar jobb och på torsdag är det 4000 timmars service på maskinen och då brukar hela dagen gå åt!

    *****

    Björkhagens löpspår får nog ett besök idag…tänkte löpa 2 varv, dvs 6 km…
    Är det mycket spring kvar, så skall jag se om det är möjligt att gå för ett tredje varv..

    Trevlig söndag, gamlingar!

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Nej nej nej… snett ute, totalt snett.

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Så spikar man för en gång skull trots att jag inte alls var övertygad om det. Snålheten bedrar visheten. Nu sitter väl resten…
    Träffade min halvbror för första gången på så där 10 bast, förmodligen mer. Det var trevligt, han är lite udda, föreläser filosofi i NY. Inte så lukrativt uttryckte han det…
    Ska försöka få med honom på någon fajt, han blev gårdare, mycket märkligt som han själv uttryckte det. JAg unde inte annat än hålla med. Borde inte vara försent att lämna det skeppet…

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    …så där ja!
    Nytt kort på ”svänglappen” ditsatt och inskickat!

    Bältet är i det närmaste klart som det såg ut när jag tittade in hos Lejonkulan!

    Travet klart!
    …underskatta inte ”finnpulingarna” idag, då det brukar vara ”ställt i ordning” när dom kommer hit!

    …jag har även hunnit med en ”prommis” i Björkhagen!
    Rex fick såklart hänga på, men han hade det lite tufft i värmen, då han ”bara måste” scanna av träd, buskar, stubbar, bänkar, stenar m.m. och dessa skall det givetvis även pissas på! 😉
    …även om det tar slut i ”tanken”, så skall ritualerna följas! 🙂

    För övrigt så ältas inte frågan om vem som skall klippa gräset något mer här i huset….det är i sanning befriande!

    Ekar tillhör släktet ”bokväxter”… det kan man läsa om i en bok! 😉

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    God morgon GU!

    Morgonpigg…i vanlig ordning!

    Hallen är på G…kan väl konstatera att det kommer ta tid om maskinisten i klippet skall utföra jobbet…2028 på hösten? 🙂
    Pinsamt om man satt upp någon jävla politiker i maskinen…och i s f har vederbörande förarbevis?
    …om inte, så har man gjort sig skyldig till flera lagbrott och lagen borde gälla alla, även politiker!

    Mitt förakt för dessa verklighetsfrämmande personer är alldeles för starkt för att upplåta min maskin för liknande inaugurationer och att någon ”folkvald pajas” skall besudla mitt fina säte med sitt feta ”betongarsel”! 🙂

    Nytt körkort = ny bild på en lättare person! 😉
    Hur går det med mitt nybeställda bälte?….det är saker som skall lösas och frågor som skall få sitt svar i helgen! 🙂
    V 75 har sent spelstopp…20.30????

    Det är bara Kennedy och Ronaldo som drar in viktiga frisparkar med finess! 🙂

    Såg ett jävligt mystiskt träd igår!
    Trädet fick plötsligt för sig att byta stil från sockertoppsgran till vanlig gran…weird, men det såg schysst ut i a f!!

    bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

    Jo, så är det nog.
    I Söderhamn där smällde de upp en på ett halvår.
    Jaja, det är som det är…

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Finns förmodligen en massa anledningar att det drar ut på tiden, installation av rör och kyla kanske, men 2020. 2 år att slå upp en lagerlokal?

    bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

    Dessvärre kommer den stå klar först 2020.
    Man kan ju undra vad det är som kommer ta sån tid…
    Men i alla fall, de är på g! Vi får ha tålamod…
    Hockeyrinken ett tag till! =)

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Ja, tänk att vi (förhoppningsvis) nästa höst får börja säsongen efter att tränat på fullstor is.

    bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

    Första grävskopetaget är gjort!
    Nu börjar bygget av bandyhallen i Gubbis!
    Man blir fan tårögd! Hallelujah! =)

    ÄNTLIGEN!!!

    A post shared by Hammarby Bandy (@hammarbybandy) on

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    God eftermiddag GU!

    …de é fredag! 🙂

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    …nä, den ekonomiska aspekten kan inte underskattas, då det oftast ger eko! 😉

Visar 30 inlägg - 571 till 600 (av 5,033 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.