Visar 30 inlägg - 961 till 990 (av 5,033 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    Att Erkan är åter låter fint i mina öron!!
    …vem den andra ”göken” är har jag ingen aning om!
    …leverera eller ”piss off”!

    JAG VILL HA EN JÄVLIGT BRA HYTT MED FÖNSTER!…..KAN DELA HYTT MED ”SYRRAN”! 🙂
    HADE EN HYTT PÅ 7:e VÅNINGEN NU SENAST OCH KAN SÅ HA IGEN! SKITER I VAD DET KOSTAR, BARA DEN ÄR BRA!

    HAR JAG VARIT TYDLIG NOG? 🙂 🙂 🙂 🙂

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    God eftermiddag GU!

    …är åter från Rättvik!
    Det tungsinnet som en begravning har med sig, låg som ett lock över tillvaron däruppe….men nu är det gjort!
    Oerhört tråkigt givetvis, men knappast oväntat i detta fall….men ändå så är man aldrig beredd när beskedet kommer!
    V I F Svärfar

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Nu har de där jävla minusgraderna dragit in igen också, schas iväg, ni är lika roliga som nånting upp i stolgången.

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Vet jag väl, tyckte bara om namnet 🙂

    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

    Bäs

    Vi kör aldrig tattarhytter längre utan det blir med fönster 🙂

    Skål !!

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Blir det tattarhytter eller utsida? 😉
    När folk snackade Djudjic (eller hur det nu stavas) trodde jag de snackade den där i gais dusan… och blev mörkrädd.

    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

    Hola GU !!

    Så nu är det klart med vilka som kommer att åka GU kryzz 2018 och vilka typer av hytter det blir, Älta och blu4e kommer få dela på en hytt och resten kommer vara i fyramannahytter.

    Älta, jag har pratat med Tobbe och han undrar om det finns en möjlighet att fixa en GU jacka till honom ?

    Annars så återkommer jag med priset till er yvå och resten får det via messenger, Älta och blu4e kan skicka era namn och de sex första siffrorna i erat p-nummer i PM till mig.

    Kul med Erkan och Djurdic, får se hur detta blev, men jag tycker mycket synd om bandykillarna, de var verkligen värda en finalplats.

    SKÅL !!!

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    PK direkt

    https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/folj-allsvenskan-2017-direkt/

    Alltså, det måste ju ändå vara skojigare med PK på Kvarnen och på eftermiddagen än på morgonen på baksidan av arenan. Alla tre såg ju ut som de kommit in från kylan och inte tinat upp. Ett jävla flin kunde de väl lagt upp…

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Förutsättningarna för en mittplacering ökar…

    Millen
    Deltagare
    Antal inlägg: 274

    Japp det ser ut som att både Erkan Zengin och Nikola Djurdjic är klara. Hyfsade förstärkningar om ni frågar mig! 🙂

    SKÅL!

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Enligt Daniel Kristoffersson ska Erkan vara klar… men som vanligt, inte förrän det står på officiella.
    På årsmötet igår avslöjade väl Kennedys garv att så var fallet, han är inte direkt ett pokerface.

    https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/erkan-zengin-ar-klar-for-hammarby/

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Som K.K redan sagt så var det inte särdeles händelserikt årsmöte, vilket det ju rätt sällan är.
    Blev en lite längre pratstund om min gamla motion att försöka komma till att bli 100% ägare av AB:t. Kul att någon annan tog den bollen också.
    Annars så var det det gamla vanliga förutom att man nu känner en till i styrelsen. Mia blev som väntat invald som suppleant. Kul med lite fart och fläkt där.

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    …en till skitfin bild från Romus på den största positiva överraskningen i laget!
    Ivan Lebedev, som jag tycker varit strålande som defensiv mittfältare och även vikarierat för D P E under hans skadeperiod! Ivan lägger ner ett hästjobb varje match och är en bollvinnare defensivt och hinner även med att anfalla….
    En grymt bra värvning från Tillberga!

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539
    Anonym
    Inaktiv
    Antal inlägg: 70

    God förmiddag GU! Avstår årsmötet i år då jag inte vill smitta ned andra med min förkylning. Det kommer ändå inte bli lika turbulent som gnagarnas var häromdagen.

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    En jävla skithelg övergick i en skitdag fattas bara att man måste trycka på också.
    Skit ska skit ha eller vad är det man säger…?

    HOFF
    Deltagare
    Antal inlägg: 58

    Surt… så jävla surt.. så här ont har det inte gjort på länge!
    Och inte fan blir det bättre av att stöta på en sajkare efter matchen som sa att det inte var hörna.. han satt på första parkett i restaurangen och såg situationen… helvetes jävla skit!
    Domarjävel!!
    Ta det lugnt nu HOFF.. andas ut, andas in..
    En flaska rött får hjälpa till att lugna ner GUbben.

    Skål!

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Nu blev jag fan i mig arg… saik – edsbyn det är ett hån mot en vacker utomhussport.

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    …och där satte byn spiken i kistan 4-2 med 7+ kvar.

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    …och Villa har tappat från 0-2 till 3-2 med kvarten+ kvar

    Hälsinge och gävleborgsspel… hörnfiske är inte roligt.

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    …å Edsbyn spelar ”hälsingebandy” för fullt! Trodde man lagt ner detta destruktiva lir, men icke!
    Man kör stenhårt på taktiken att skrinna ner till kortlinjen och sprätta bollen på motspelaren till hörna!
    …på så sätt har man vänt matchen mot Villa…. 3-2 till ”byn” varav 2 hörnmål!

    Det för inte sporten framåt direkt!

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    …usel kan en domare vara bara han är det åt bägge hållen! 😉
    Vilket inte hör till vanligheterna!

    För övrigt så slipper Christina och Marie m.fl. resa till Kalix nästa säsong, då dom klantade till det mot Nässjö i fredags och förlorade stort i en match som de borde vunnit…enkelt!
    …idag vann de visserligen, men åkte ur på sämre målskillnad!
    Tror den gode Englund lägger av nu!

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Oflytet med de där små grejerna som fördel hemmaplan och jämna domarbedömningar känns som det garvat oss i ansiktet hela säsongen. Idag fick väl domaren någon knäpp när Felix blev utvisad, kanske alla andra missade vad det var, men kändes som en ursäkt mer än att han gjort något mer än varit där.

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    ….en förbannad hörnjävel avgör hela skiten!

    RIDÅ

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Förbannat

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Vi blir bestulna på en straff och då kliver Robin in och sätter den på frislaget. Mästerligt

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Verkligen… vi vet att hittar de in så kan det rasa på och lika tvärt om… Ingen kan stoppa tåget om det får fart oavsett vilket tåg som går.

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    …klassmål!

    Det är en jävligt avvaktande match!

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Vilket sjukt snyggt mål av Alan… tar det med från första och hoppas att det är det som vänder hela matchen. 2-1 i halvtid

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Man behöver såna perioder också… kroppen behöver det och knoppen behöver det. Själv har jag handboll och bandy som mina återhämtningspunkter på vintern. På sommaren känns det som att man får sitt bara man ger sig ut lite och trampar ner till kanalen, Årsta eller bara ut i grönsakerna. En tur ut till ön är inte fel heller… så länge man slipper de stickande sakerna.

Visar 30 inlägg - 961 till 990 (av 5,033 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.